renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Trinitron
Vloženo 30.9.2017
Aktualizováno 30.9.2017
Zobrazeno 2 077x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motor o kterém se ví, je slyšet a cítit.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 1000V Varadero: Mastodont a příliš seriovka.

První dojmy - Motor o kterém se ví, je slyšet a cítit. Kdyby to nebyla TA motorka, tak bych ji říkal "Boris bestie". Ale přesto motorka, která se skvěle ovládá, kam potřebuji tam jde, předchozí majitel pořešil výkonovou křivku pomocí Rapid Bike Evo na jedničku. Pro mě skvělá volba motorky.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho, kdo chce cestovat, ale si i užít svižnou jízdu okolo komína a cítit motor pod zadkem.

Doplňky na motorce - Mlhovky, padací rám, spodní kryt motoru, kovové boční kufry, vyhřívané rukojeti, navigace, Rapid Bike Evo, deflektor, padací rám na kardan, laďák Mivv,

Recenze

Chtěl jsem původně Japonce, Hondu XL 1000V Varadero, ale náhodou jsem narazil na FB na fotku "klasického" Stelvia. Okamžitě padlo do oka. Jednoznačně mě však zaujalo Stelvio verze NTX, svou cestovatelskou hrubozrností a ostrými křivkami, doplněné italskou elegancí. Na trhu ojetin jich moc není, téměř žádná a po získání info jsem šel do druhé "pořešené" generace ročník 2011. Našel jsem, prohlédl a zakoupil od skvělého soukromého prodejce, který o ni náležitě pečoval. Mám teď najeto 500 km a motorka mi již po pár km sedla jak hrnec na p... Motorka se skvěle ovládá, je slyšet, výkon a krouťák cítit. Prostě skvělá volba. Pecka!!! A to jsem se chtěl Italům obloukem vyhýbat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Trinitron
Trinitron napsal 12.10.17 v 10:05

Děkuju všem za skvělé reakce a slibuji všem, že se budu snažit tu italskou krásku užít na maximum. Je to úžasná a jedinečná motorka s duší. Poupravil bych to vyjádření o motorce, protože Moto Guzzi není motorka, to je prostě Moto Guzzi. Pokud jde u Rapid Bike, tak ve verzi Evo je možno uložit myslím až 5 výkonnostních map, mezi který je možno přepínat pomocí dokoupeného voliče umístěného na řídítkách. Já co mám navolenou mapu od "ladiče", je taková, která řeší údajný výkonnostní propad ve 4000 otáčkách při originálním nastavení. Je pravda, že průběh výkonu motorky je nyní ideální a záběr je příjemný v celém rozsahu otáček. Dle grafu je je výkon pomocí Rapidu zvýšen o 2,5 % a krouťák na 121 Nm. Ještě jednou všem děkuji za reakce.

guza
guza napsal 07.10.17 v 19:54 10b.

Super rozrasta sa nam rodinka fanusikov Stelvia, Gratulujem

Milan1963
Milan1963 napsal 07.10.17 v 18:12 10b.

Podas
Podas napsal 07.10.17 v 15:25 10b.

ještě body

abbany
abbany napsal 07.10.17 v 12:33 10b.

Skvelá voľba...Určite nebudeš ľutovať. Dal som na nej cestu z Rumunska na jeden záťah 1000km a 300m a nebol som dolámaný a ani unavený. Stelvio je radosť, zvlášť po 2-3tísíc km, keď ju dostaneš pod kožu.

Více komentářů



TOPlist