Vlastník | SpaceManCRX | |
---|---|---|
Vloženo | 26.9.2017 | |
Aktualizováno | 13.10.2023 | |
Zobrazeno | 3 496x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
Vlastník | SpaceManCRX | |
---|---|---|
Vloženo | 26.9.2017 | |
Aktualizováno | 13.10.2023 | |
Zobrazeno | 3 496x |
Pěkný popis a mašinka, úplně stejnou z roku 2005 mám doma ať to sviští
Wexpond: Díky. Jen víc VFR v dobrý rukách.
Parádní recenze. Tenhle týden si také pro jednu krásnou VFR pojedeme.
s4r: Tak doplněno snad na další rok
No, datum v kalendáři poskočilo a nová aktualizace veškerá žádná…
Tak šup, ať je to kompletka!
Těším se na další sezónu, věřím, že nás čeká pěkných pár výletů…
Majkl1200: Ahoj, díky. Jsem rád, že ji mám. Mně to sedlo skvěle a věřím, že díky své univerzálnosti sedne i Tvému bráchovi. Je důležité obutí asi jako u každé jiné. Pak už jen klasické nemoci, které je potřeba zkontrolovat - asi jako u každé motorky. Štastnou ruku.
Dneska jedeme s bratrancem pro ten samý stroj, bude to jeho druhá motorka, ale po více jak 10ti letech, tak doufám, že mu sedne tak jako tobě. Díky za recenzi, je výstižná, věcná a dobře napsaná. 10b.
Ahoj Gahan37,
je super, že můžeš posoudit 5. a 6. generaci, když si je jezdil poměrně dlouho obě dvě. Předpokládám, že rozhodnutí plyne z rozdílné techniky použité na motoru, kde rozvod ozubenými koly u 5. generace jsou v 6. generaci nahrazena napínáky a řetízky. K tomu samozřejmě není co dodat a je to pro mě asi jediný nedostatek 6. generace oproti té 5. generaci. Popřípadě se rozepiš. Docela by mě to zájímalo. Klidně i do zpráv.
V podstatě se vyplatí opravit investice nemusí být velké. Ovšem já se po3 sezonách na vtec a 4 s Fi stále přikláním k 5.generaci
Ahoj CB600,
v době, kdy jsem jí kupoval, tak se žádná v cenové relaci, kterou jsem byl ochoten zaplatit, nenašla (jen 5. generace a já chtěl 6.). A i teď s nákupy dílů jsem na tom stále levněji, než za koupi nejlevnější ojeté (viz Deník). Tedy ano. Opravdu se to zatím vyplácí. Technicky motorce nic není. Motor jede normálně, VTEC vtecuje, brzdy brzdí, tlumiče tlumí. A v podstatě když bude nejhůř, tak na lak to nejezdí. Co se týče brzd a tlumičů, tak ty fungují nyní OK, ale počítám s nějakou kontrolou / repasí / výměnou, protože to považuji za spotřební materiál.
Jinak díky, díky, díky. Těším se už na sezonu.
Oceňuji snahu. Ale opravdu se vyplatí koupit padlou motorku a řešit na tom plasty, stříkání + lak, stupačky a plno dalších věcí? To jo to o tolik levnější? Bazar je docela plný těchto VFR800 a zdají se být i v hezkém stavu. Každopádně gratuluji k volbě VFR
Díky díky. Ještě to tady potom rozvedu a čase budu dopňovat novinky tak, jak jsem to dělal i u Kawy.