renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Multistrada 1200S (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Zbynek750
Vloženo 16.9.2017
Aktualizováno 20.6.2018
Zobrazeno 1 894x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 6.8

Popis motorky


Cestovni enduro s normálním motorem.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1190 Adventure R: Kvůli financím přicházely v úvahu první ročníky a vzhledem k některým problematickým aspektům, vlastním KTM, co jsem se dočetl zejména na fóru, jsem KTM radši zamítl.
Triumph Tiger Explorer: Nic proti, ale nakonec prostě Ducati je Ducati. Takže Triumph v garáži neskončil :-)

První dojmy - Obratná, pohodlná, změny na elektronickém podvozku jsou znát. Výkon tak akorát na slušný projetí. Celkově zábavná motorka. Zatím najeto cca 4000 km i v nízkých teplotách. Jediným problémem jsou nyní nefunkční vyhřívání heftů. Možná pojistka. Po pár dnech v sedle si i zadek zvyknul a není problém najet 500 km za den v relativním pohodlí.

Doplňky na motorce - Výbava Touring - boční kufry, centrál, hefty, LED denní, startování bez klíčku.

Recenze

Pokud se budete chtit na neco zeptat, tel. 603 927 687. Bezne se na server neprihlasuju.

Chtěl jsem cestovní stroj na rozbité silnice a delší trasy, šotolina však nepřichází v úvahu. Na Monstru (GSXR) byl každý hrbol kulobijec a já bych je rád ještě používal. Takže cenduro byla logická volba, i když jinak endura kvůli vyššímu posazu rád nemám. V tomto případě se ale jedná jen o vyšší motorku, s endurem to moc společného nemá.

Motor je OK, po vytočení krásně živý, v režimu "Sport" táhne jak náklaďák na všechny převodové stupně a přesně reaguje na pokyny. Dá se sním jet i na pohodu jen lehce nad 2t otáček, byť model 2015 je v tomto směru ještě o chlup dále. Spokojenost.
Podvozek je holt daň za vyšší posez a zdvihy. Na rozbitých silnicích elektronika velmi dobře žehlí normální nerovnosti, velké a nečekané hrboly samozřejmě lehce kopnou. V zatáčkách to není GSXR, ani Monstřík, ale dá se s tím docela slušně blbnout. Rozhodně se člověk nenudí, ani není naštvaný, že řídí mastodonta. Zábavy je kopec, jen si nedovolím stejné nájezdy, jako na sportovních motorkách (což může být i pocitu z posezu).
Na cestování super. Relativně pohodlná, do originál kufrů se jeden sbalí taky, případně pár drobností se hodí na sedlo spolujezdce. Spotřeba 5-6 L/100.
Jízda spolujezdce - prý pohodlná, ale jen do prvních 250km. Záleží na tom, jakej má baťůžek přirozené tlumení v místech, kde se se sedlem potkává. Ale asi OK, dá se. Rozhodně zatím nejlepší, co jsem doma (prý) měl.

Po dávných zkušenostech se starými V-Stromy, Afrikou a pod. stroji z 80-90 let je dnes cenduro někde trochu jinde. Je fakt, že bez toho motoru by byla zábava poloviční. Mimochodem, svezl jsem se i na 950 cm3 a vůbec to není špatná alternativa.

Edit 2018: dnes jsem vyzkousel na par desitek km 1260S. Bohuzel, dost velke zklamani z motoru. Novy model je totalne bez duse, emoci. Uhlazeny prubeh, prost vibraci, mdly projev i zvuk, pripadal jsem si jak na silnym elektro skutru. Nuda. Jinak podvozek a ovladatelnost na tak velkou motorku supr. Dekuji, Ducati, ale tohle v garazi nepristane.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zbynek750
Zbynek750 napsal 03.10.17 v 11:51

Nějak mě nenapadlo, že tady na to někdo kouká. Tak popis upravím.

Ondra91
Ondra91 napsal 17.09.17 v 08:58 10b.

Pěknej cesťák

Páčkalíny
Páčkalíny napsal 17.09.17 v 08:47 8b.

Ahoj sousede...Dobrá volba...recenze trochu strohá...

fsmoula
fsmoula napsal 17.09.17 v 08:02 10b.

Krásná

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 16.09.17 v 23:35 10b.

Více komentářů



TOPlist