PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ivulino
Vloženo 10.9.2017
Aktualizováno 17.9.2017
Zobrazeno 2486x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Tak mě to ježdění zase začalo bavit. Rozumím tomu proč to většinou v kategorii 40+ začnou chlapi chtít...

Motorka koupena od FIRMA:CarTec Group (Ostrava - Moravská O - Spokojenost s prodejcem MAXIMÁLNÍ

První dojmy - Na mašině mi nic nevadí. Je velmi stabilní, pohodlná. Naklikáte si ji tak jak zrovna chcete.

Motorku bych doporučil pro - Je to pro vzrálé vyklidněné jezdce,kteří si občas chtějí zablbnout v zatáčkách, či dojet po poli někam na chatu.

Doplňky na motorce - Nižší stavitelné stupačky, plech na válce Wunderlich upěvněný na ochranné rámy. Víc nemám potřebu kupovat.

Recenze

Vždycky jsem chtěl model LC ty starší typy se mi nelíbily Je to tzv. "interim model" tzn. technika a upgrady na motoru již pro rok 2017 tzn. Euro4 a upravená převodovka a nový design přístrojové desky avšak boky jsou obloženy plasty z modelu 2016.
Oproti F800 GS je to úplně někde jinde...podvozek si naklikáte v režimech: road, rain, enduro a dynamic. (pro enduro PRO musíte připojit takovou flashku ,ale to nepoužívám).
Po najetých 7tis. mohu konstatovat toto: nejčastěji jezdím v režimu ROAD, což mi připadá takový kompromis, jakmile najedu na rozbitou cestu přepnu si na ENDURO, mašina krásně změkne na tlumičích i na plynu. Stane se takovou "gumovou". Naopak režim DYNAMIC moc nepoužívám, mašina je taková moc ostrá na plynu a tvrdá na tlumičích. Režim RAIN si tam cvaknu jen v dešti.
Do terénu ji netahám , nemá tam co dělat. A ty prasárny co s nimi dělají na youtube taky nedělám. Když jedu po polní cestě s vyjetými rygoly (za sucha), tak se tam vede líp než 800GS.
Na asfaltu je obdivuhodná přesnost a stabilita podvozku na jakémkoliv povrchu. Mašina je vybavena qucksifterem (nahoru i dolu) , ale nepoužívám to-je to blbost. Podle mého názoru je takové "znásilňování" převodovky. Musíte tam rychlost kopnout silou , musíte to tam tak nějak "překopnout" a překonat nejaké vnitřní odpory. Kdežto když si zmáčknete spojku ,rychlost tak krásně zapadne sama "klap".
Posed je dokonalý, ochrana proti větru , sedlo žadný problem. Dokoupil jsem si jen nižší stupačky. Po delší jízdě mi nějak trnuly nohy jak byly zalomené - teď je to ok.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vlas1
vlas1 napsal 12.11.17 v 12:27 10b.

Ahoj,
mám úplně stejnou (i barvu) jsem maximálně spokojen a jako jeden z důležitých bodů mé spokojenosti je quickshifter. Chodí to nahoru i dolů úplně fantasticky. Začalo to ale chodit tak dobře až po cca 20.000 Km. Do té doby to nebylo ono. Pak se to výrazně zlepšilo, nahoru je ale nutno řadit ve vyšších otáčkách a dolů je potřeba aby byl ÚPLNĚ zavřený plyn. Třeba když se v Alpách blížíš na 3 k vracečce, která potřebuje 2 tak zavřeš úplně plyn (už skoro v nájezdu do vracečky), podřadíš. Motorka si sama vrkne plynem do výfuku, podřadí naprosto plynule , bez cuknutí a začne brzdit motorem.
Přeju hodně šťastných Km.

BMW-racer
BMW-racer napsal 11.10.17 v 21:07 10b.

Ahoj Ivo...Tak to je ten tvůj nový krasavec?

suzukipetr
suzukipetr napsal 17.09.17 v 21:07 10b.

prostě BMW a ještě GS !

Více komentářů



TOPlist