PROFIL MOTORKY

KTM Duke 690 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ondrastepka
Vloženo 9.9.2017
Aktualizováno 10.9.2017
Zobrazeno 921x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jsem blázen do oranžové barvy proto KTM, jedině!!!
Proč Naked? Líbí se mi jednoduchý, nepřeplácaný design. Všechny Nakedy působí ovladatelně. Motorka je původem předváděčka z Rakouska. Polepy PowerParts,padací rám, katalizator LeoVince DeCat,který

Více fotografii

První dojmy - V 1. Dojmu jsem nebyl moc spokojen, přecházel jsem z Duka 390, u 690 jsem očekával stejnou ovladatelnost,jak u 390. Ta sla sama do zatacek s ohromnou chuti,bez vyššího úsilí... 1. Jizda na 690 byla proto trochu opatrna,než jsem si samozřejmě zvykl na větší výkon, a velikost. 690 už mám asi 4měsíce, po te době si nemůžu na nic stěžovat, maximálně jsem si zvykl. Snad jen jedna věc, co bych vytkl, vetsi vibrace motorky pri nižších otáčkách. Na motorku si zvyknete během prvních 500km ;-)

Doplňky na motorce - Padací rám, LeoVince Decat, brašna na sedlo, závaží řídítek, koncovka výfuku IXIL.

Recenze

Svou moto šílenost, jsem začal na krosce Kawasaki KX 250F, lítal jsem po okolních lesích, loukách, polí. Po roce a půl jsem přesedlal z hlíny na asfalt a pořídil si KTM Duke 390, měl jsem papiry jen na A2 (35Kw) proto 390. Krásně se na ní člověk vyjel. Najel jsem na ni cca 15000km za rok,pak šla a pořídil jsem 690. Ta nahradila chybějící výkon u 390. Miluju tu motorku,především kvůli ovladatelnosti,atraktivnímu vzhledu a je moje
Tak nějaká ta recenze...
Brzdy: vzhledem k jednomu kotouči vpředu, mam pocit,že se motorka při prudkém brzdění před zatáčkou krouti,vlni. Jinak zabírá plynule, a můžete se na ni spolehnout.
Motor: Jelikož je to jednovalec, tak mínus dávám větším vibracím. Jinak jde krasne od spoda az k hranici 9500 ot/min. Když motor točite ve vyšších otáčkách, motorka vás pohltí a dělá přesně to,co chcete. Nutí k agresivní jízdě.
Spotřeba: Da se jet za 4L, ale to nikoho nebaví, takže běžná spotřeba je max kolem 6L. Běžně najedu na 13Litru kolem 220km.
Nejvíce motorce sedi kroucene okresky musi tam být ale krásný povrch, při nerovnostech silnice,mate pocit,že motorka klouže do boku. Městský provoz je za trest, motorka se během chvilky zahřeje a topí do nohou!
Maximální trasa,co jsem na ni ujel,je 450km, a jel bych víc, ale přicházela tma a to ja nerad. Sedlo je pohodlné, to ale neplatí pro spolujezdce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Páčkalíny
Páčkalíny napsal 14.09.17 v 15:05 10b.

Taky jsem o ní jednu chvíli uvažoval - podle recenzí je to nejlepší jednoválec na světě
Nakonec jsem se rozhod, že chci něco jinýho... To 390 je taky dobrý přibližovadlo za čupr prachy - ta bude jednou pro synka, aby se učil...
Tak ať máš na ní furt radost!!! A to že topí do hoh se bude teďko na podzim hodit, né?

Ondra91
Ondra91 napsal 10.09.17 v 15:33 10b.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 10.09.17 v 01:24 10b.

Více komentářů



TOPlist