renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jaycer
Vloženo 30.8.2017
Aktualizováno 1.9.2017
Zobrazeno 1 750x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Je to mrštná, skvěle ovladatelná motorka postačující na běžné ježdění.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: Čtyřválec s podobným výkonem jako SV650, ale prostě čtyřválec.
Ducati Monster 600: V2 to je taktéž, ale nijak mě neokouzlil

První dojmy - Když jsem sedl na SV po pěti minuták dojetí na GS, tak jsem si říkal, že přeci jen nějakých 20kW navíc nebude rozdílem, ale při první projížďce mě překvapila tahem od spodních otáček, ovladatelností a vcelku pružným zrychlením bez podřazení, které se mi na GS500 mohlo jen zdát.

Motorku bych doporučil pro - Určitě bych doporučil ženám kvůli velikosti a ovladatelnosti, ale i lidem kteří rádi vidlicový dvouválec.

Doplňky na motorce - Laděný výfuk
Širší řidítka + kostky řidítěk
Frézované krátké páčky
Nesériová zrcátka

Průměrná spotřeba - 5.83833 l/100km

Recenze

Suzuki SV650 jsem si vybral hlavně kvůli tomu, že je to vidlicový dvouválec, který je v normálním naháčovi a ne v chopperovi.

Od koupě jsem najel zatím 500km.

Podvozek
Jízda pohodlná, ale potápění vidlic při brždění mě trošku štve, asi tam půjdou progresivky, které jsem dostal k motocyklu. O zadní kyvce moc přehled nemám a tak by to chtělo naladit zadní centrál.

Brzdy
Jelikož jsem klidné povahy a jízdu moc nehrotím, brzdy není na kochačku potřeba používat, protože brzdí motorem vcelku znatelně. Zatím jsem neměl větší možnost brzdy využít, tak určitě brzy se tu objeví jejich recenze.

Motor
Co se týče motoru, tak přesně takovouto motorku jsem hledal. Příjemný zvuk dvouválu procházející přes laděný výfuk mi hladí srdce při každém přidání plynu. Průběh výkonu mi taktéž vyhovuje, neboť jezdím často hlavně kochačky takže držet motor při kochačce ve vysokých otáčkách mi osobně kapku vadí.

Ovladatelnost
ZA mě jsem takovou ovladatelnost nečekal, takže jedině palec nahoru.

Spolujezdec
IDK, zatím jsem nikoho nevezl, tak nemám recenzi.

Úložný prostor
V úložném prostoru vozím zmuchlanou láhev s pitím, lékárničku, rukavice a menší kpz.

Spotřeba
Neřeším, protože motorku mám pro potěšení z jízdy. Ale budu sledovat a dám vědět.

Servis
Servis bude určitě potřeba, neboť má najeto nějakých 62.000km, tudíž mě určitě čekají investice, ale já si rád hraju :)

Provedený servis/ úpravy
Vyměněna zadní pneumatika za Pirelli Diablo Strada
Seřízeny karburátory
Kontrola ventilových vůli (Nebylo třeba vymezovat)
Výměna motorového oleje Motul 5100 10W-40 Ester
Výměna brzdové kapaliny Motul DOT 4 Brake Fluid
Výměna chladicí kapaliny Motul CoolExpert
Servis předních tlumičů
- Výměna sériové pružiny za progresivní
- Přetěsnění vidlic
- Výměna tlumičového oleje za Motul Fork Oil Expert Medium SAE 10W

Budoucí servis/úpravy
Výměny hardware
- Řetězová sada
- Rozovdové řetěžy
- Přední pneumatika
- Napínák rozvodového řetězu
- Zpuchřelé hadice v motorovém prostoru
- Nová baterie

Údržba
- Pročšitění brzdičů po sezóně
- Namazání bowdenů
- Čištění karburátorů

Úpravy
- Sériové hadice za opletené
- Přenýtování brzdových kotoučů a lakování středů.

Tuzing :D
- Zpětná zrcátka (nalomená pravá tyčka už od koupě)
- Sériové blikače za LED
- Instalace reflexních pásků na kola

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bud
Bud napsal 03.04.18 v 02:39 10b.

Pěkná recenze. 😉

Více komentářů



TOPlist