renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBF 1000 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bobika72
Vloženo 17.8.2017
Aktualizováno 6.7.2019
Zobrazeno 3 443x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Motorka se slušným zátahem vhodná jak na cestování, tak na kochačky kolem komína.

Více fotografii

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - Motorka se mi díky své výrazně oranžové metalíze líbila na první pohled. Když jsem ji kdysi viděl ve stříbrné barvě, byla dost fádní, nudná a nevýrazná a vůbec mě nezaujala. Ta barva udělá fakt hodně.První svezení bylo hodně opatrné, ale již po několika set metrech jsem měl jasno v tom, že si jí odvážím domů.

Doplňky na motorce - Cestovní plexi MRA s deflektorem, kouřové
Držáky třech kufrů
Topcase originál Honda v barvě motorky
Boční kufry originál Honda v barvě motorky
Zadní blatníček a kryt řetězu v barvě motorky
Závažíčka řidítek v barvě motorky
Centrální stojan
12V zásuvka

Recenze

Po více jak roce a čtvrt jsem se znovu vrátil k ježdění. Začalo mi to chybět, tak jsem sedl k internetu a každý den prolézal nové inzeráty.

Jako u předchozích motorek jsem měl při výběru i tentokrát několik zásadních kritérií. Původ z ČR, doložitelná historie, servis a ujeté kilometry. Co se týče motorizace, měl jsem chuť po dvou šestsetpadesátkách vyzkoušet vyšší kubaturu. Nepotřeboval jsem vyšší výkon, spíš mi šlo o krouťák. Ale vyšší objem nebyl podmínkou. Nebránil bych se jít zase do šestpade, protože pro mě to byly motorky plně dostačující. Pořád jsem byl ale na vážkách, jestli dvouválec nebo tentokrát vyzkoušet čtyřhrnek.

Po několikadenním bádání jsem vybral několik žhavých kandidátů:
Honda CBF 1000 – vyšší výkon, krouťák od nízkých otáček, ale byl to čtyřválec
Yamaha TDM 900 – výkonově také dostačující, ale přeci jen mi přijde už zastaralý design
Kawasaki Versys 650 – už jsem jí měl, byla to výborná a zábavná motorka, ale asi bych šel spíš do novějšího modelu (nemá centrální stojan, což byl pro mě při výběru téměř zásadní problém)

Nemohl jsem se rozhodnout, tak jsem to nechal náhodě, a jak jsem už psal, denně jsem prohlížel nové inzeráty a čekal na tu svou.

A pak přišel den D a v inzerátu se objevila krásná oranžová Honda CBF 1000 a shodou okolností byla asi 10 km ode mě. Jak jsem jí viděl, měl jsem rozhodnuto. Byla po prvním majiteli, kupována jako nová v Hondě v Praze Stodůlkách, najeto 40.000 km a komplet okufrovaná. Ten samý den odpoledne byla moje. Musím říct, že jen během těch pár desítek minut, co jsem si ji u prodejce prohlížel, na ní volali další tři zájemci.

Moje první dojmy:
Nikdy jsem čtyřválec neměl, tak můžu porovnávat jen s předchozími dvouválci Kawasaki Versys 650 a Suzuki V-Strom 650. Oproti šestpade tahle Honda opravdu jede, motor necuká a táhne krásně od nízkých otáček. Někdo píše, že je to těžká motorka, ale mně se s ní i na místě manipuluje podstatně líp, než s předchozím Versysem a V-Stromem. Když jedu, téměř nemusím přemýšlet nad tím, co tam mám za kvalt. Kdykoliv potřebuju přidat, vezmu za heft a ono to jede. Mám jí asi měsíc, a protože jsem mezitím byl na dovolené s rodinou, stihl jsem najet jen něco kolem 1.000 km. Ale dojmy jsou vcelku pozitivní. Mám rád klidnou a kochací jízdu a na to je tahle motorka jako stvořená. Když se zasním, kochám se a jedu sedmdesátkou mezi vesnicemi, motorce vůbec nevadí, že jsem zapomněl řadit a mám tam pořád šestku. Motor si s tím hravě poradí, a když potřebuju jet svižněji, stačí bez nutnosti podřazování vzít za plyn a uháním. I svižná jízda není na této motorce nikterak nepohodlná. Je fakt, že na ní fouká víc než na obou předchozích, ale není to nic, na co bych si stěžoval.

Úžasná je hydraulicky ovládaná spojka. Je krásně citlivá, přesně tak, jak mi to vyhovuje. Odezva plynu je taky okamžitá. Mám z této motorky obdobný pocit, jako jsem tu už někde četl, a to, že dělá všechno s takovou přesností a rychlostí, jakoby o setinu vteřiny dřív věděla, co chci udělat. Mezi další přednosti cebeefka patří zpětná zrcátka. Konečně vidím dozadu. Jednak nejsou umístěna na řidítkách, ale důmyslně na přední kapotáži. A hlavně se nechvějí. U předchozího Versyse nebylo díky vibracím v zrcátkách vidět zhola nic.

Posez na motorce není úplně vzpřímený jako na cendurech, a pokud ho chci alespoň přibližně dosáhnout, musím si přisednout blíž k nádrži. Není to nic, co by mi nějak extra vadilo.

Po prvním měsíci je předčasné na nějaké závěry, ale zatím jsem velmi spokojen. Hlavně z toho zátahu motoru, který mi vždycky pod přilbou vymodeluje hubu od ucha k uchu.

6. července 2019 - Dnes motorka odjela k novému majiteli, tak mu přeji spoustu dalších kilometrů bez nehod a s úsměvem ve tváři při každém přidání plynu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Zdeněkhr
Zdeněkhr napsal 02.09.17 v 09:42 10b.

gratuluji k krásnému CBF

pkKun
pkKun napsal 24.08.17 v 20:33 10b.

Ať slouzi.

omnimor
omnimor napsal 22.08.17 v 13:32 10b.

Téměř dokonalé dvojčátko mojí Máši. Gratuluji k volbě, já jsem taktéž spokojeným majitelem už skoro 2 roky. Motor mě jen trochu zlobí při klidné jízdě po městě, kdy občas pocukává, ale jak za to člověk vezme, jade jak z praku

Oxford
Oxford napsal 22.08.17 v 12:52 10b.

Moc hezká mašina. Tak ať dělá jenom radost.

Mike70
Mike70 napsal 22.08.17 v 08:28 10b.

Gratuluju k dobrýmu výběru. Taky jsem o ní uvažoval, ale pak sem narazil na krásný okufrovaný véefero a zamiloval jsem se... Ale ne tak abych neviděl necnosti jeho úžasnýho véčka, který je dole líný a o pružným motoru si do 6000 otáček můžu nechat leda tak zdát Tak kolama dolů

Více komentářů



TOPlist