renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda PCX 125 (2017)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kristine
Vloženo 14.8.2017
Aktualizováno 7.9.2018
Zobrazeno 2 677x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skútr Honda PCX 125 - moje volba pro první kilometry v jedné stopě bez nutnosti mít sk. A. Malý, svižný, sympatický skútr.

Výška jezdce: 162 cm

První dojmy - Rozhodla jsem se pořídit skútr (bez nutnosti mít hned ŘP A). Honda PCX mi sedla jak na pohled, tak na posed s ohledem na drobnější postavu. Je to moje první jednostopé vozidlo, takže první kilometry byly velmi opatrné a s krátkým proškolením v motoškole, ale s ohledem na jednoduchost ovládání skútru jsem si poměrně rychle zvykla. Je to prostě jiné svezení než v autě, ovšem není to "dospělá" motorka :-)

Recenze

Rozhodla jsem si pořídit skútr, svoje první jednostopé vozidlo, nejen pro přibližování, ale zejména pro nějaký ten požitek z jízdy. Původně mě ani nenapadlo zvažovat motorku s manuálním řazením už kvůli nutnosti absolvovat autoškolu a zkoušky (ovšem i na to asi nakonec dojde). Honda byla v podstatě jasná volba, nejprve model Vision, ale pak na plné čáře zvítězilo PCX 125, ten středový tunel je mi prostě mnohem sympatičtější. Skútr jsem pořizovala nový, na konci letošního června.
První seznámení bylo trochu divoké i když jde o automat, kolo to fakt není Po pár hodinách na polygonu pod vedením skvělého instruktora jsem se do toho jakžtakž dostala, ovšem reálné zkušenosti člověk získává až v ostrém provozu. Mám zatím najeto jen něco přes 600 km, a je to můj první "motocykl" takže nemám srovnání, ale zkušenosti jsou převážně jen dobré a jízda mě baví.
S váhou cca 130 kg (a ani já mu na váze až tolik nepřidám) jde o obratný stroj, řízení a plyn reaguje poměrně svižně a ochotně, manipulace se skútrem i pro muší váhy zvládnutelná. Je to ideální vozítko do města, ale i mimo město si člověk jízdu užije, ovšem na dálnici jezdím jen nerada, přeci jen rychlost se celkem neochotně dostane něco přes 100 km/h a neřekla bych, že to je úplně pohodlná rychlost na skútru. Samozřejmě na pohodlí cestování se odrazí i velikost kol, i když PCX má oproti jiným skútrům kola aspoň trochu rozumnějšího rozměru (14´).
Pod sedlem je docela velký prostor, jen ta integrálka se mi tam fakt nevejde, snad nějaký jiný model, nicméně do práce a na slušný výlet se dá takto jet bez dalších zavazadel, příjemná je i menší schránka s el. zásuvkou pod řídítky, jen zamknout se nedá.
V praxi jsem si zatím ověřila velmi dobrou odezvu brzd i velmi dobrou ovladatelnost a obratnost skútru při vyhýbacím manévru (defenzivní jízda je v jedné stopě základ). Spotřeba je skutečně přívětivá, po prvních kilometrech se průměr drží pod 2 litry, s 8 litrovou nádrží tak má skútr slušný dojezd.
Samozřejmě k plnohodnotnému posouzení to chce mnohem více najetých kilometrů a zkušeností a stroj o dost více poznat.
EDIT: Tak jsem se se skútříkem nakonec rozloučila, motorka prostě vede a na PCX už nezbyl prostor. 8/2018 jsem skútr s cca 5000 naježděnými km prodala, do dobrých rukou ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dzarmil
dzarmil napsal 14.09.17 v 18:07 10b.

No od holky určitě vyčerpávající popis pěkného skůtru .Takže přeju radost a potěšení z jízdy...,třeba,i jednou v sedle "opravdové" motorky .

Miňo-BB
Miňo-BB napsal 21.08.17 v 18:12 10b.


Dobrá voľba jasných 10
minulý rok som nalietal na PCX-ku 7 200 km
Keď poprší, tak bacha na akceleráciu..

Myschan
Myschan napsal 21.08.17 v 15:52 10b.

Skútr je nejlepší dopravní prostředek do města a menší okolí. A tohle je navíc fakt dobrej skútr. Gratuluji k výběru a kolama dolů

MWH
MWH napsal 18.08.17 v 12:38 10b.

letos jsem na něm dal 1000 km a jen samé pozitiva. jen už jsem ho vratíl.

HONZAKK
HONZAKK napsal 18.08.17 v 09:44 10b.

Krásný strojek,též ho doma máme.Ještě to bude chtít zadní kufr na nákupy a plexisklo,to opravdu plní svoji funkci.

Více komentářů



TOPlist