renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 600 (1996)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pepa_D
Vloženo 13.8.2017
Aktualizováno 9.6.2021
Zobrazeno 2 241x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kawasaki ZZR 600 (1996) v málo časté červeno-fialové kombinaci. Dnes babička v původním stavu.

Více fotografii

Motorka koupena od soukromé osoby - Inzerována na Bazoši za nějakých 27 tisíc. Dojel jsem se na ní podívat k Mladé Boleslavi. Na první pohled zanedbaná. Nakonec stav nebyl až tak tragický, takže zakoupena a hurá s ní po ose domů.

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 750: Pro mě naprostá ikona s V4, ale nebyl žádný zajímavý kousek na prodej
Yamaha YZF 600R Thundercat: Měl ji kolega a přišla mi na začátek ideální, bohužel ji poměrně rychle prodal

První dojmy - Autoškolu na neomezené "A" jsem dělal na Banditovi 600N. Bylo mi jasné, že na moje výlety to bude chtít kapotu alespoň se sto koníky, aby to trochu jelo. Na místě se s tím člověk lehce přetahuje, přibližně 220 kg je znát. Pokud vyjedete je to bez problému. Do náklonu jde pěkně. Připadá mi, že podvozek má rád kvalitní povrch. Brzdy by mohly být ostřejší, ale na moji turistiku to bude zatím dostačující. Stále si zvykám na převodovku, první a druhý stupeň je trochu hlučnější při zařazení, neutrál jsem z počátku hledal. Akceleruje slušně už od 3000 otáček.Občas jsem chtěl řadit sedmičku. Počáteční záhadou byl palivoměr, když už leží ručička na nule, tak je stále pár litrů v nádrži. Motor je ve spodním spektru hodný a hodně odpustí, naopak nahoře mám respekt.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji pro všechny, kteří mají rádi staré klasické stroje, začátečník po autoškole by neměl mít problémy, pokud to má v hlavě v pořádku. Vzhledem k nižší výšce sedla je vhodná i pro holky, které se nebojí její váhy.

Doplňky na motorce - Doplňky jsou pouze minimální: Teploměr s hodinami od Oxfordu, teploměr oleje, USB konektor pro nabíjení, reflexní červené proužky na kolech (bohužel jsou v reálu spíš růžové)

Recenze

Proč jsem vybral Kawasaki ZZR? Byla to náhoda, nakonec možná rozhodla nízká pořizovací cena. ZZR jsem z počátku bral spíš jako poslední, náhradní variantu. Nakonec se z toho stala moje srdcovka. Za motorku jsem dal pakatel, ale o to víc jsem jí toužil dát do pěkného stavu, abych se za ní nemusel stydět. V roce 2017 proinvestováno nějakých 30 tisíc, ale stálo to za to. Teď už mi dělá jen radost... Nyní jsem 6. majitel, motorka je v ČR od roku 2000. Spotřeba za minulou sezónu dlouhodobě 5,1 litrů - cestovní klidná jízda.

V roce 2019 jsme s kamarády (Honda CB 750, Suzuki Bandit 600) provětrali naše "retro" stroje na prodloužený víkend do Slovinska (poslední dvě fotky) a musím uznat, že cestování na ZZR je docela fajn. S naloženou motorkou spotřeba kolem 6 litrů, výkonu stále dostatek. Akorát s extra pohodlím nepočítejte, ale za ty zážitky jsem jí to dávno odpustil...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tomha
Tomha napsal 20.08.17 v 09:14 10b.

Měl jsem ji v roce 95,do dnes na ni vzpomínám jako na nejlepší motorku.Na tu tvou,je radost pohledět.

stiki
stiki napsal 17.08.17 v 09:27 10b.

motorky mojho "mládi" palec hore za starostlivost
len ju uz neposuvaj pubertiakom. je to krasna klasicka masinka

josefíno
josefíno napsal 17.08.17 v 06:46 10b.

Jasných 10 bodů za to, jak jsi se o ni postaral!

urna
urna napsal 16.08.17 v 23:02 10b.

Moc pekne udelana masina, vypada luxusne!! ☺

DOMINATOR
DOMINATOR napsal 15.08.17 v 14:02 10b.

Vypadá super

Více komentářů



TOPlist