renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki Manxman 125 (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ferda99
Vloženo 11.8.2017
Aktualizováno 4.12.2018
Zobrazeno 2 809x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Po prvotní nejistotě, přes nadšení, do reality, po každodení ježdění a drobné útrapy..

Motorka koupena od FIRMA:Yuki Česká republika (Průhonice)

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Už z dálky 20ti metrů jsem věděl, že toto je ten správný stroj pro mne... Leč sem věděl, že se jedná o stroj z výroby asijských copymasterů, neváhal jsem.. ihned po usednutí na motorku mi přišlo, že jsem k ní přirostl. Jako kdyby jí vytvořili přesně na mou postavu. Ihned po nastartování mne ovšem čekal ,,mírný" šok - téměř bez zvuku, jen ševelení... trošku mírné zklamání, které zmizelo ihned po zařazení jedničky a přidání plynu... ovšem zvuk jak z litrového supersportu, nebo z chooperu to není, ale i tak mne motorka přesvědčila... Po prvním nejistém rozjezdu mne čekala cesta z Prahy na Benešov - v době dopravní špičky po ,,staré benešovské".. samá kolona, samé zastavování - ovšem to dopřálo k mému bližšímu poznání motorky.

Motorku bych doporučil pro - Moto mám krátce, ale i tak bych jí zařadil do kategorie nenáročných teenagerů, nebo pro člověka jako jsem já - 30 let na krku, a nechci skůtr na každodení ježdění... dokáži si jí i představit u staršího pána, který hodí na záda batoh, a jede na ryby..

Doplňky na motorce - Prozatím jen válec na povinnou výbavu..



Recenze

Vše v mém životě změnila ženská, jak to u většiny chlapů bývá... né ta plechová, ale z masa a kostí. Byl sem ,,rozlítaný" mladík, který se snažil vydělávat peníze za každou cenu... pak přišla přítelkyně, a já sem rázem dost zklidnil a začal mít víc a víc volného času.. zavzpomínal sem na doby, kdy mi bylo 16,17 let, a prznil jsem české silnice na jednom z prvních prskoletů od Yuki v čechách - 125 Sport. I přes rozporuplné zkušenosti z mladých let, jsem se rozhodl dát této značce znovu šanci, před bazarovými kousky v podobné cenové relaci.

Velmi mne zaujal design typu ,,retro".. Z předešlých zkušeností jsem neměl motoru co vytknout, ovšem vše okolní byl na SPORTce problém - počínaje rozvyklanou kyvkou, přes neustále praskající žárovky, dokonce i 2x za jízdy prasklý brzdový buben ! po neustále se uklepávající šrouby... avšak moto jsem prodával s nájezdem přes 30 000km, ve vynikající motorové kondici...

A tak sem se jednoho krásného dne rozhodl - půjdu do Yuki znovu. Přemýšlel jsem nad variantami bazarových motocyklů typu YBR, CBR, ... ale na těchto strojích v našem okolí jezdí spousta náctiletých, a já chtěl být trošku originálnější.

Poohlížel sem se po motocyklu na dojíždění 10km do práce, a ještě připadal v úvahu nějaký skůtr, ale díky bohu sem tuto variantu zavrhnul...

Teď k motorce samotné :

Koupil jsem jí v pyramidě v Průhonicích 7.8.2017. Vše probéhlo bezproblémů. Ihned sem moto osedlal, a odjel po vlastní ose směr Benešov. Byl jsem z ní tak nadšený, že cesta ( podle map 40km), byla více než dvojnásobně dlouhá... I přes to, že jsem motorce dopřát plnou porci jízdy - kvůli zajíždění motoru.. takže pohodová jízda, rychlost 60-70km/h, lidově řečeno na kochačku...

Jediný zápor - po příjezdu domů jsem zjistil, že mi po cestě někde upadlo závažíčko z řídítka. Druhé bylo taktéž povolené, jen nastrčené do řídítek. Technik v pyramidě asi neměl svůj den. Mávnul jsem nad tím rukou a druhý den koupil za 200 korun jiné, podle mě víc vzhledově vhodnější, než originál.

Motorka se dle mého názoru chová tak, jak by od ní očekával 16ti letý puberták. Odpustí spousty jezdeckých chyb, brzdy nejsou jedovaté, ale když je potřeba tak zabrzdí, nemá tak brutální zrychlení, aby se zvedala na zadní kolo.. prostě na takovou pohodovou jízdu ve městě - na okreskách.. Bohužel na české silnice jsou celkem tvrdé tlumiče, ale po 50ti kilometrech sem si zvyknul..

Vytknul bych absenci jakéhokoliv úložného prostoru - z boku u baterky se sotva vecpe vesta, a když bude člověk hodně šikovný, tak i lékárna - ale hrozí přetržení některého z elektro kabelů, které zde vedou.. vše jsem vyřešil koupí stylového koženého válce na řídítka.

Nyní mám po ani né 5ti dnech najeto 430km. Po víkendu mě čeká první garanční prohlídka. Za tu dobu mne motorka stála navíc oproti kupní a ceně 600kč za válec na výbavu a 200kč za závaží na řídítka..

Tak moto odešla do světa z nájezdem 5000km - do cca 300km vzdálené Ostravy. Já už sedlám lepčejší a silnější stroj :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Toni
Toni napsal 15.08.17 v 12:57 9b.

Nedávno jsem jí viděl na živo, fakt dost pěkná. Trochu to kazí zbytečně moc volného prostoru kolem motoru v oblasti karburátoru, jinak by to vypadalo jako mnohem větší máša. Tak ať dobře slouží.

rocker78
rocker78 napsal 14.08.17 v 15:52 10b.

at slouzi , taky o ni premejslim, dej vedet, jestli se to moc nesype , myslim ze za ty prachy to je super a myslim, ze to hlavne dobre vypada. Clovek aspon neni odsouzenej k tomu trapne modernimu designu co je vsude okolo

kolama dolu !

Lucasbiker
Lucasbiker napsal 14.08.17 v 06:36 9b.

Pěkná dváca, za ty prachy není co řešit Ať slouží co nejspolehlivěji.

jakattara
jakattara napsal 13.08.17 v 19:31

Myslím, že pokud člověku nevadí, že musí občas dotáhnout nějaký šroubek, může i takové moto udělat spoustu radosti. Mám jak moto, tak skutr a budu upřímný, baví mě to na obojím. Ať slouží a za mě paráda :)

Páčkalíny
Páčkalíny napsal 13.08.17 v 19:20 10b.

Dobrej postrk!!! Užijte si to spolu, bez poruch!!!

Více komentářů



TOPlist