Pěkně zachovalý naháč,ideální pro moji drahou polovičku.
První dojmy - Po prvním jízdě domů my bylo hned jasný že podvozek je O.K ,ale motůrek bude čekat menší zásah.Trošku to cukalo,špatně držela volnoběh,do otáček se jí moc nechtělo,taky trošku klepal.No podepsal se naní věk a předchozí majitelé.
Motorku bych doporučil pro - Motorka dobrá pro začátečníky a něžné pohlavý.Pěkně se to vodí,krásně brzdí a na okreskách se stím dá jet i slušná střelba
Doplňky na motorce - Jen padací rámy a nosič,pěkný a praktický
Recenze
V zimě proběhla komplet rozborka motoru a kontrola rámu,brzd atd.Vyměněna ložisek v kolech, rám jinak stav A1 najeto asi opravdu těch 40 tis.Motor výměna rozvodů a primarního řetězu.Komplet hlava,zabroušení sedel,očištění ventilů od karbonu cca 3mm na sacích-sem ještě neviděl + výměna gufer.Byla to původně škrcená verze na 27 koní,tak asi proto?Ještě byla trošku líznutá šála na třetím válci,tak sem ji preventivně taky vyměnil,jinak vše jako nové.
Složeno, přetěsněno a seřízeno.
Teď motůrek točí vpoho i 11 tis.,bez jakých koliv protestů,už jen nasadit orig. rozetu.Dřívěší majitel tam měl o 5 zubů věrší.Při 10 tis. otáčkách jedu 165 km/h,ale zas je to pekelně živý i s mýma 105 kilama.Spotřeba tak 5-6litrů,ale vůbec to nešetřímJen za studena je trošku slyšet že to v motoru žije,ale to je u Zephyra normál.Slyšel sem jich víc,všechno to znělo podobně.Po složení najeto cca 500km,tak uvidíme jak se to dál vyvine...
Hezká klasika. Koncem roku ji asi taky koupím moji robce.
skvělá práce kámo, seš fachman!
když se to umí, tak je to sranda