Velice svižná mrška, která dokáže trhat asfalt ...
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GS 500E: důvod neuveden
Kawasaki ER 5: důvod neuveden
Suzuki GSF 600 Bandit: důvod neuveden
Honda CB 500: důvod neuveden
První dojmy - Ze začátku, když jsem si přesedl ze svého již bývalého Varadera 125ccm, tak jsem trošičku bál :D plyn na mne byl přeci jen agresivnější a nebyl jsem na to zvyklý, avšak do motorky jsem se po seznámení oddaně zamiloval.
Doplňky na motorce - Hydrografika dílů
Recenze
Tato motorka mne uchvátila nejspíš především svým vzhledem. Ze všech vybraných motocyklů měla nejvíce možných kW na přiškrcení, tedy má pouhých 35 kW, což musím říct, že jistě prozatím stačí každopádně, nemohu se již dočkat, až bude opět na 70 kW a po jemném škrtnutí o plynový grip se opět začne trhat zem. Často také
vozím spolujezdce, kteří si jízdu velice užívají. Avšak je pár věcí, které musím vytknout, pokud to tedy lze :D, tedy při každém hrbolu a nerovnosti tuhost podvozku o sobě dává vědět v sedle. Poslední výlet cca 310 km jsem tankoval už po ujetých 260 km s přepnutím na rezervu při které jsem již cítil, že sršeň sosá z posledního, tak jsem natankoval 13 litříků pětadevadesátky tedy spotřebou se škrtící sadou se pohybujeme někde kolem 5l/100km, což si myslím, že není vůbec špatné. Co ještě dodat, zkrátka naháč jak má být ;)