renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FXSB Softail Breakout custom (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Lindbergh007
Vloženo 5.8.2017
Aktualizováno 6.8.2017
Zobrazeno 4 880x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vzteklá čubka co táhne krásně odspodu, s výfuky Vance & Hines má nádherný zvuk, lehce se ovládá a přináší páníčkovi ten správný moto orgasmus. Za prvních pár měsíců jsem zatím na motocyklu najezdil necelých 4.000km.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Harley Davidson Plzeň (Vnitřní Měs

První dojmy - První dojem? Opět láska na první dotyk, stejně jako při prvním HD Sportster 1200XL. Více méně je to můj splněný sen. První co mě na motocyklu zaujalo byl subjektivní první dojem z velmi kvalitního dílenského zpracování, stejně jako u Sportsteru. Duše technika se nezapře a když někde u vedlejšího motocyklu vidíte "hliníkový nýt" a u HD "robusní šroub" v nerezu, prostě to duši pohladí. Frézovaná kola považuji za jedny z nejkrásnějších, které jsem kdy viděl. Ve předu velká “21“ , vzadu menší “18“ - 240mm. V zatáčkách si pak stále uvědomujete tento mohutný zadní balón, který drží stopu a necukne.

Doplňky na motorce - Výfuky Vance & Hines - Big radius black

Recenze

Motor běží klidně, vibrace jsou velmi jemné až příjemné - patřící k HD, velmi agresivně reaguje na přidání plynu a navíc disponuje charismatickým zvukovým projevem. Převodovka má šest stupňů, které jsou dobře odstupňované a i díky ní máte pocit dostatečné axcelerace i max. rychlosti, o kterou však v mém případě nejde. Ideální max. cestovní rychlost se pohybuje alespoň u mě 100 km/h ... max.pak na hranici 160 km/h. To už máte ale pocit, že vás chce někdo sundat dolů .

Po stránce ergonomie a prostoru jsem byl velmi příjemně překvapen a díky tomu jsem se i při delším cestování cítil pohodlně. Na rozdíl od Sportsteru jde prostě o velký motocykl a je to znát. Pozice za řidítky je pohodlná a není problém si najít správnou polohu. Zejména sedačka je o poznání větší než u Sportsteru …. velmi pohodlné. Motocykl velmi dobře reaguje na změny směru jízdy a jízdní vlastnosti jsou příjemně čitelné a nezáludné. Při prvních km se to však rozhodně nezdálo! Ba naopak, měl jsem pocit, že se s náklony do zatáček děsně peru. Bylo to však jen do doby, než jsem přišel na to, že nesmím zatáčet převážně řídítky a náklonem, ale změnou těžiště „spodní částí těla“ Těžiště u Breakouta je o hodně níže než u Sportstera (cca 600mm při zatížení - jízdě), na kterého jsem si zvykl a tak logicky i styl jízdy, zatáčení atd. je naprosto jiné! Zdůrazňuji to zejména proto, že tento faktor může případného zájemce po předváděcí jízdě velmi lehce odradit od koupě tohoto úžasného stroje!!!

Co mě příjemně překvapilo byla jízda na nezpevněném povrchu a v dešti. I přes velké zadní kolo se motocykl choval čitelně a neměl tendenci plavat v hlubokých kolejích plných vody. Odezva a čitelnost podvozku je vůči jezdci jasná, ale i tak si myslím, že není motocykl určen pro začínající jezdce. Chce to cit a pokoru vůči hmotnosti motocyklu v zatáčkách a naopak razanci a pevnou ruku při průjezdech různých nerovností na méně kvalitní vozovce.

Odpružení je zaměřeno převážně na komfort a ani po delší jízdě jsem nebyl unaven a rozlámaný. O zastavení se starají kotoučové brzdy na obou kolech, které jsou dostatečně výkonné, dobře se dávkují a můžete se na ně spolehnout za jakékoliv situace. ABS jsem využil od začátku letošní sezóny 2x , ale stejně jako u Sportstera mě opět zachránilo před pořádnou tlamou. Znáte to …. Slunce proti, zatáčka, najednou stín les …. říkám si raději přibrzdím, vůbec nevidím kam jedu …. a šup, štěrk na krajnici ….cuk, cuk, cuk, cuk, cuk, cuk – ABS pracuje jako o život …. a málem bylo „bláto na hřišti“, jak ve mně hrklo.

Další co mě pozitivně zaujalo byl stejně jako u Sportsteru tachometr. Ukazatel ve spodní části nabízí po přepnutí calkové km, nulovatelné A-km, nulovatelné B-km, čas, dojezd v km a ukazatel který nejvíce používám je rychlost/otáčky. Tachometr se automaticky rozsvítí po setmění (tedy např. i v tunelu, což je velmi příjemné) , dále obsahuje kontrolku paliva, km do cíle, neutrálu a dalších výstražných kontrolek ...

19-ti litrová nádrž je pro mě také dostačující. Spotřebu jsem měřil několikrát na "úsporný režim", kdy jsem jezdil jako důchodce, ale to jsem vydržel jen 2 nádrže.
Pak jsem jí dal pár nádrží co proto ... Výsledek? Spotřeba max/min - 4,9/6,5 l/100km

Negativa:
Ke konstruktivní kritice patří, takže spíš z toho všeho pozitivního se pokusím najít ty slabší stránky.
1 – U motocyklu této kategorie a ceny bych předpokládal něco jiného v základu, než jsou lacině vypadající ručky, stupačky, páka řazení a zadní brzdy, potažené obyč.gumou. Výmluvy prodejce, že si Custom stejně každý přestavuje k obrazu svému a tak je kvalitnější doplněk zbytečností, jsou spíš trapné. Myslím, že kdyby byly tyto prvky v základu například s nápisy HD (lze dokoupit za nekřesťanskou cenu) , hodně majitelů si je nechá tak a nemění je.

2 - horší vidění v zrcátkách, já volil výměnu za jiné. Bylo to i u Sportstera a považuji to za celkovou bolest HD.

CELKOVĚ JE TO PRO MOJI DUŠI NAPROSTO ŠPIČKOVÝ, FASCINUJÍCÍ STROJ, KTERÝ MNĚ DOSTATEČNĚ SPLNIL MŮJ ŽIVOTNÍ SEN Z JÍZDY NA MOTOCYKLU.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
papriks
papriks napsal 14.01.20 v 16:42 10b.

michal-vtx
michal-vtx napsal 13.10.18 v 22:33

Pattu
Pattu napsal 03.06.18 v 13:16 10b.

Nádherný stroj.
Mám Breakout 2018, jsem navýsost spokojen.
Kde jsi koupil tu značku do boku, je to ocel nebo plast? Má to homologaci? Díky.

toša.
toša. napsal 31.03.18 v 14:02 10b.

super volba maš stejné plusy i stejné mínusy jako mám u Breakouta já,zrcadka katastrofa a stupačky jako z kolobrndy po upravách super moto

MichalKit
MichalKit napsal 13.03.18 v 11:36 10b.

Super článek !!!

Více komentářů



TOPlist