Tak jsem to nevydržel a musel si dopřát nový výfuk na své MT-07.
Po všem zkoumání padla volba na IXIL L3X Hyperlow.
Stav tachometru ukazoval 3.750km, když jsem montoval.
Rozdíl oproti továrně:
Musím konstatovat, že rozdíl ve váze továrního výfuku a Ixilu je značný (odhadem tak 3kg úspora hmotnosti) - to je první plus.
Další důležitá výhoda a to vždy při kontrole u chlupatých či na STK, je, že má výfuk homologaci. Je na dvě části, takže katalyzátor si prohlédnete pěkně zblízka.
Oproti továrnímu výfuku jsou svody kousek za hlavou válců propojeny - prý pro lepší zvuk.
No a teď to nejdůležitější - zvuk. Oproti všem videím, která prostě tu hloubku nedokážou interpretovat je příjemně dunivý. Bez db killerů to řve fakt moc, až je to otravný... udělat dojem na dědině, budiž, ale na dlouhou jízdu to není. Manipulace s db killery je příkladná a nečiní žádný problém.
Nyní mám 4500km, takže výfuk má za sebou 750km. Svody oproti krásné stříbrné broušené barvě změděnkovatěly, ale to mi zas tak nevadí, jen ta spona je pořád krásně stříbrná...
Prostě to s tím výfukem chytne úplně jinej pocit z jízdy a baví to víc, než kdy jindy
Vlastník | jardusking | |
---|---|---|
Vloženo | 2.8.2017 | |
Aktualizováno | 30.7.2020 | |
Zobrazeno | 2 177x |
Ahoj, mám dotaz. Chtěl bych si tento výfuk na mojí MT-07 taky pořídit. Když jsi tam ten výfuk namontoval, bylo potřeba nějak upravovat palivovou mapu? Nebo bylo potřeba s tím zajet do servisu aby palivové mapy zkontrolovali? Případně bylo potřeba dělat cokoliv softwarově? Či stačilo jen mechanicky výfuk vyměnit.
Děkuju předem.
Ahoj,
mám objednaný stejný IXIL na MT-07. Chtěl jsem se jen zeptat na dvě věci. Jak moc se vypaluje barva? Na svodech nebo černé koncovce? Jestli vypadá i po nějakých najetých km pořád dobře... A druhá věc je, jaký je utahovací moment k hlavě válců?
Moc děkuji!
1 reakce
Sry za pozdní odpověď, nevšiml jsem si... na svodech žádná barva není - to je nerez. Je jen na koncovce a vypaluje se tak v první polovině výfuku za katalyzátorem. Dvojité koncovky na konci tlumiče jsou z hliníku, ty jsou ok.
Ahoj Krokousik,
Zvladnes doma. V baleni je vse. Jen si pohlifej spravnej utahovaci monent k hlave valcu a je zbytecny to tahat do servisu.
Je to pomerne rychly.
Co Ixilu vytykam je vypalujici se barva, jinak svody, zvuk a design je pecka.
U moto za tyhle prachy davat do vyfuku vic jak 15k (600Eur) je zbytecny...
Ahoj,
Chcem sa opýtať. Aj ja uvažujem nad ixilom, cena je fajn oproti akrapu a SC (nechce sa mi toľko za to vysoliť). Dával si si to vymeniť v servise, alebo si riešil doma?
To ale nesmis po desate vecer vyjet, ne?
Ale mam dve vysvetleni. Bud jsem uz na ten vyrval starej a nebo naopak ty jsi uz hluchej...
Kde jedine bez DB killeru, tak to je okruh. Tam je to nutnosti.
Mám ten stejnej a DB Killer jsem tam nikdy nezkoušel dát
potvrzuji tato slova.. zvuk parádní a jízda zážitkem