250 2T, nejlepší poměr výkon zábava...
Motorka koupena od Roadstar motorcycles
První dojmy - Výrazný posun vpřed u KTM ve všech směrech. Motor bez vibrací je velice návyková záležitost a podvozek WP Xplor konečně funguje v lese tak jak by si člověk asi představoval, že by měl podvozek fungovat.
Recenze
Podvozek je na první pocit měkký, ale kupodivu při tvdším dopadu dokáže ztvrdnout...Až zázračně fitruje nerovnosti a kořeny...Tady je to opravdu dramatický rozdíl oproti předchozím modelům... Jeho kouzlo je i v jednoduchosti, kdy přední vidlice jsou opět jednokomorové, ale fungují lépe než předchozí složité hitech 4CS. Výměna oleje je opravdu jednoduchá a to je skvělé...Zadní tlumič má poprvé pružinu s trojí progresí, což výrazně napomáhá k jeho skvělé citlivosti Podvozek zvládá slušně i motokros, pouze jsem nandal o řád tvrdší pružuny na mou váhu...Motor mě trochu zklamal né úplně vyhlazeným chodem v nižších otáčkách při lehce otevřeném plynu a to jsem se snažil všemožně přenastavit karburáto Mikuni, nic úplně nepomohlo... Každopádně za plným plynem jde krásně a nevibrující motor je paráda...
Ahoj,mam podobny pocit z prubehu motoru ve spodku.Jak mas prosim nastaveny karbec?Ted na zimu tam mam 3.pozice jehly 4373/hl.tryska 460/volnobezna tryska 37,5/ 2ot./sytic 80. Kdyz se otepli nad 15’C davam 3.poz.4373/ 450/ 35/ 2ot./ 80. Udelal jsem par der v plastu v prostoru airboxu, pod sedlem vedle ridici jednotky a urizl jsem tu malou prepazku bocniho krytu airboxu pro lepsi privod vzduchu.Oleje na airfiltr davam rozumne(stylem igelitka). Kdyz vezeme motorky v tyhle zime na vleku,dost casto nechce vubec chytnout, vymenim svicku a uz si da rict.Pritom kdyz ji vytahnu z garaze, necham chvili na studenym vzduchu,venku kolem nuly, chytne na prvni moment i s puvodni lehce ulitou svickou po celodennim jezdeni v lese.Budu rad za tvoje postrehy.