renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS Adventure (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tiger_800XC
Vloženo 20.7.2017
Aktualizováno 23.7.2017
Zobrazeno 3 237x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


První dojmy byly smíšené. Musel jsem si na ní prvních 10.000km zvykat. Z počátku se mi zdála, oproti Tigeru 80 XC relativně velká hmotnost, řídítka jsem nastavoval asi 5x, síla motoru v malých otáčkách se mi jevila jako nedostatečná, spojku zabírala ostře

Motorka koupena od Martin GMBH

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1190 Adventure: důvod neuveden
Ducati Multistrada 1200 Enduro: důvod neuveden
Honda CRF1000L Africa Twin: důvod neuveden

První dojmy - První dojmy: Velká, silná, za jízdy poměrně lehce ovladatelná, technika precizně perfektní, design nadčasový.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého

Recenze

Po 20.000 km hodnotím takto. Motor je opravdu silný, nad 5000 otáček je zátah téměř dech beroucí. Brzy jsou účinné i ve dvou. Při prudším brzdění se předek nepotopí a jakoby to zastavuje zlehka. Podvozek 10 bodů z 10. Nastavení SOFT, NORMAL, HARD je super zábavná hračka na delší cesty. Režim Soft rozbitý cesty úplně vyžehlí, takže se dá jet "kudla" a nic se nikde neklepe a motorka neposkakuje, jen příjemně pluje. Pro spolujezdce je cestování pohodlné a i +500km za den se prý dá vydržet... Dlouhodobá průměrná spotřeba 5,4.

Jízda v terénu na pneu Anakee Wild nahuštěných 1,9/2,3 (na suchu) je dobrá, v blátě nic moc. Na to je to moc těžký stroj. Na silnici - režim DYNA, (pneu Anakee 3, tlak 2,5/2,9) je při otáčkách 7-8.000 velmi svižný. Asistent řazení je geniální, dolu si sám dává meziplyn a nahoru to zaklapne, že to člověk nepocítí. Asistent řazení chce držet v otáčkách 5-7.000, jinak to nefunguje optimálně (super-sport to neni). Režim enduro je dobrý do terénu ale i do města zejména na, pro naší větší bezpečnost, zhusta rozmístěné zpomalovací retardéry.. Enduro-pro je super mimo silnici. Podvozek s nastavením SOFT / HARD umožňuje projetí téměř všude. (lehký enduro to ale není)
Na cestování je výborný tempomat, silný dvouválec téměř bez vibrací, stavitelný štít, široká nádrž, vysoký posez. Při cca 4000 otáčkách na 6-ku (rychlost asi 110km/h) má spotřebu 5,4 litrů, a dojezd přes 500km, což je ocenitelné zejména na delších výletech.

Královská třída klasických cesťáků (GTL 1600, Gold Wing, Electra Glide atd.) se nedá srovnávat a ani to tak nebylo myšlený.

Celkově, po roce jezdění, získávám dojem, že GS ADV je téměr ideální kompromis mezi sportovním cesťákem, super-sportem a lehčím endurem. Má však svoje jasné limity.
Yamaha FJR 1300 je jako sportovní cesťák zábavnější, R1 nebo Ducaty 998 je jako super-sport úplně jinde a Enduro WR450 je v terénu taky úplně jinde.
Koupeno i servisováno v Německu. Zatím poruchy žádné.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
NXram
NXram napsal 22.11.18 v 19:55 10b.

Nádherná motorka, možná k ní jednou taky dospěju , ale zatím jsem holt ještě Janek a oranžová je zlobidlo.
Ať vám to spolu jezdí

Pivko
Pivko napsal 21.10.17 v 21:33 10b.

Viděli jsme se na setkání u Jelena, Slezká Harta. Škoda ,že jsi tam nespal. ( bílá pod plachtou )

vasa1975
vasa1975 napsal 10.08.17 v 18:38 10b.

hofi01
hofi01 napsal 04.08.17 v 18:57 10b.

Krásná obluda hodně spokojených kilometrů přeju

Milan-11
Milan-11 napsal 04.08.17 v 15:36 10b.

Moc parádní stroj, mám na něm pár set km a musím říct Ať se moc daří

Více komentářů



TOPlist