renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Vespa Primavera 125 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pes69
Vloženo 18.7.2017
Aktualizováno 30.8.2017
Zobrazeno 2 814x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Koupil jsem jí pro manželku, ale ještě jsem jí jí nepůjčil

Motorka koupena od FIRMA:Prestige moto (Praha 6-Řepy) - Vše v pohodě, profesionální přístup.

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Vespa Sprint 125: hranaté světlo

První dojmy - Vrátila se mi radost z jízdy.. naposledy zažil někdy na simsonu nebo MZ ...

Motorku bych doporučil pro - omezení na řidičák B, pro ty co pojedou jenom po městě

Doplňky na motorce - zatím jenom kufr

Recenze

Pro manželku - musí to být na řidičák B a musí to být hezké... takže Vespařina byla jasnou volbou.

Jízda: maximálka je samozřejmě limitem stroje (mimo město, v městě O.K.), ale i tak je to čistá zábava. Zadní buben se hůř dávkuje, ale celkový brzdný účinek je nádhera... motor na město stačí, ale překvapivě příjemné je i na ní i Sedlčansko, Příbramsko samozřejmě na kochačku pouze. Při předjíždění traktoru si s traktoristou můžete dlooouze popovídat.
Ovladatelnost ukázková, ale i v zatáčce překvapivě drží stopu a jde krásně pokládat
Odpružení dobré, historky o drncajícím malém kole jsou povídačky.

Úložný prostor standard, tedy díra pod sedlem, kufr a přední nosič ... spotřeba okolo dvou, kdo by to měřil ...

Nejlépe se cítí na hladkém asfaltu (nějaká motorka se tu snad cítí špatně??) při rychlostech 50-80 km/h, přepákovací odpružení předku funguje překvapivě dobře. Terén je nesmysl, ale k rybníku zajedete v pohodě. Město jste král.

Cestování je stav mysli, takže ano, cestovat se s ní dá. Technicky ale samozřejmě ne,
na hltání kilometrů jsou jiné stroje.

RADOST z jízdy, úsměvy okolí, čistá hlava ... na jaře koupím pro sebe třístovku

Aktualizace po 2.500km:

Už jsme spolu toho trochu najeli, takže nejdřív mínusy a pak plusy

mínusy:
-motka by mohla být o trochu větší - měřím jenom 175cm a stejně je mi o číslo
menší; verze GTS je už v pohodě, jel jsme několikrát a bez problémů
-sedlo tvrdé - asi chtějí nahnat business gelákům, ale to je dneska trend ..
- ochrana před deštěm je sice lepší než na klasické moto, ale žádná hitparáda to
tedy není
- do originálního topíku se integrálka vejde s odřenýma ušima
- prostor pod sedlem je dost vyhřátý - pitomé na čerstvé ryby, dobré na zmoklé
rukavice
- přední nosič je použitelný jen na placaté věci -cokoliv většího už stíní světlometu (ale spacák nebo karitaťku uvezete)
- malá banda - asi 8 litrů, tedy dojezd cca 250km - bral bych tak o 200 víc ..

PLUSY:
- motor. na 11koní fakt dobrý, čekal jsem to horší
- sexy faktor: prostě dokonalost, přitahuje pozornost všude
- fun faktor: krásně ovladatelá, 130kg opravdu není mnoho
- pohodlí (přestože je menší) tak zatím nejvíc 300 km v zátahu a nic nebolí
- průchodnost terénem!! úplně v pohodě jezdím po loukách, polích, lesních
pěšinách .. na krosce by mě hajnej zabil, takhle radí kde je hezká paseka

Spotřeba: po Práglu 2,75, po vsích 2.6.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Civča
Civča napsal 23.06.22 v 14:50 10b.

krásně sepsané

puffybodie
puffybodie napsal 18.07.17 v 19:00 10b.

Je fajn vedet, ze jsou porad lidi co to chapou o co u tech stroju jde Uzivej dobre. Ocekavam bitvy s manzelkou

Více komentářů



TOPlist