Perfektní stav. Málo najetých kilometrů. Dobrá vizáž. Pěkný zvuk.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600S Hornet: Byla dražší a byl to naháč.
První dojmy - Dojmy perfektní. Jen poprvé si musíte zvyknout, že motorka někde v 5,5 - 7 tisíci otáčkami je líná než otevře přívěry. Od 7 tisíc táhne jako fík. Okamžitě reaguje. To samé od 0 - 5,5 tisíc. Zjistil jsem to bohužel v nejhorší dobu, když jsem poprvé předjížděl kamion a druhý mi jel naproti. No nic se naštěstí nestalo.
Motorku bych doporučil pro - Určitě to stačí začátečníkům, aby si vyzkoušeli alespoň zpočátku pětikilo než usednout hned za litra. Ale rovněž je velmi vhodná pro cestovatele, protože její sedačka je jak polštář.
Doplňky na motorce - Rukojeti, padáky, kufry, laděné výfuky. Přibudou LED světla.
Recenze
Má příjemný podvozek, navíc tím, že je to sportovní cesťák, nabízí mi krásný kompromis co se týče rychlosti a pohodlí. Má ve výbavě originál Kawasaki kurfry a poté je člověk vzadu jak v křesle. Navíc má skvěle řešené stupačky spolujezdce, kterému kufry netlačí nohy dopředu a tudíž mu nesjíždějí ze stupaček, ale má nohy pohodlně usazené. Na svůj věk vypadá skvěle a její spotřeba je různá což víte sami, když za ní vezmete, tak si klidně řekne až o 5 litrů na 100.
Co však úplně nezvládá jsou terénní rozdíly, neboť spodní plast je usazen poměrně nízko, proto není vhodná úplně do terénu, ale na silnici se s ní opravdu vyblbnete. Navíc tím, že má sílu i pro 2 více než dostatečnou si s ní užijete jízdu i v horách a ještě se můžete kochat výhledem, mimo zatáčky samosebou.