Po FZS 600 jsem hledal motorku na které budu moct cestovat a zároveň bude dostatečně sportovní, abych si jí užil v zatáčkách a bude mít nějaký ty koně.
Velkým kritériem byla váha. Faryk tohle vše splnuje, je to taková malá obratná kočička na které zárov
Výška jezdce: 174 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1000: K1-K3 ... Na fotkách parádní, na živo mi motorka nesedla, zdála se mi dlouhá jak týden před výplatou.
První dojmy - Po FZS 600 byl obrovský skoro ve výkonu - faryk má od předchozího majitele o kolečko méně. Ale největší rozdíl byl v posezu, prvních pár KM jsem téměř nebyl schopný zatočit. Nicméně velmi brzy jsem se sžil a dnes bych měl naopak problém na moto typu FZS :)
Doplňky na motorce - Padáky rutan
Recenze
Viz. výše :)
Motorku jsem vybíral celkem dlouho, protože to co se prodává jako top stav je naprostá tragédie. Od divných pazvuků z motoru, po dlouhé rýpance v kyvce, svařované podsedlovky apod.
Faryk neležel do té doby, než jsem ho dva týdny po koupi půjčil kamarádovi, který mi ho v zatáčce složil. Krom odřených plastů se moto zase tak moc nestalo, nicméně nepotěší.