renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník -MARVIN-
Vloženo 26.6.2017
Aktualizováno 7.5.2019
Zobrazeno 870x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Láska na první nasednutí. Padne mi jak ulitá!

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 N: Nakonec jsem se rozhodl jít do kapot.

První dojmy - Všechno na ní dává smysl, úžasně mi padne do ruky, umístění ovládacích prvků, stupaček, posez prostě vše je tam kde má být. Jakoby ušité na mou postav, mám 178 cm.

Motorku bych doporučil pro - Chceš zkusit supersport? Začni v této kategorii!

Recenze

Suzuki, jasná volba, před touto kráskou jsem sedlal bandasku GSF650 rok 2007. Takže výrobce je pro mne srdcovka, nikdy jsem s bývalou neměl problém, předpokládám a věřím že tomu bude i nadále.

První dojmy? Největší rozdíl který na první pohled pozná i človíček absolutně neznalý motorkářského cechu je posez. Vždy jsem měl strach polohy usazení na supersportu, ale světe div se, ono se to nejen že dá vydržet, ale osobně mi to je pohodlné, první den jsem najezdil cca 300 seznamovacích kilometrů, s drobnými zastávkami, a nemohu říct že by mne trápil nějaký išias a podobně. žádná bolest, prostě nic, posezení mi osobně vyhovuje.
Výkon, opět v porovnání s bandaskou, v nízkých otáčkách se zdá být línějsí, ale... jakmile otáčky přelezou 8000, přichází kopanec... a samozřejmě musím podotknout že pojem "línější" je opravdu velmi relativní. V celkovém součtu bych výkon celého stroje zhodnotil jako šílený... na silnice určitě, 93 kW, za to se člověk nemusí stydět ani na okruhu, natož na silnici.
Původně jsem chtěl jít do litříka, ovšem po důkladném zvážení všech pro i proti mi lépe vyšla nižší kubatura. Primárním ukazatelem byl určitě výkon, rozdíl litříka a šestistovky je 40 kW, pro někoho kdo ještě supersport nesedlal je určitě lepší začít u nižších čísel, navíc začínám být pomalu přesvědčen že na silnici hodně dobrý jezdec uživí maximálně 70 kw, plnou pálku v běžném provoze prostě nelze užít... Dále mi litříček přijde už tak trochu jako sloník, surová demonstrace etrémního výkonu!

Sečteno podtrženo, buď GSXR 750 nebo 600, v místě mého bydliště se naskytla velmi slušně vypadající 600, po domluvené schůzce netrvalo ani půl hodinky a měl jsem jasno... perfektní stav, řádně vedená serviska, ve které budu samozřejmě pokračovat. Léto buď pochváleno!!

Takže kamarádi, hodně šťastných kilometrů!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bandicoot
Bandicoot napsal 16.07.18 v 22:05 10b.

Krasavice :) taky jsem šel do 6ky K9 výkon stačí, agilita neskutečná a oproti nové R6 větší, mnohem, mnohem víc user friendly:) překopával jsem i převody (řekejme tomu takový street uprgrade), kdyžtak více info v profilu :)

Figi25
Figi25 napsal 11.07.18 v 20:44 10b.

Dobře popsáné, k tomu kapota od Suzuki. Není co řešit.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 26.06.17 v 18:26 10b.

Více komentářů



TOPlist