Malý klenot, který mě uhranul při cestě po Itálii.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 650V Transalp: Koupě GSka byla stastna haluz, za malo peněz hodně muziky!
První dojmy - .. po dvou sezónách na Jawě 350/640 a čtrnácti tisících na čínském endurku je to jako jezdit na kole, ovladatelnost a celkově příjemné ježdění je prostě super.
Motorku bych doporučil pro - Jak pro začátečníka tak pro člověka, který nechce cestovat s motorkou velikosti malého domku a nějakou dobu tráví na šotolince a mimo cesty.
Doplňky na motorce - Zatím jen origo plastovo-hliníkové kufry; je ji potřeba trochu osadit. První budou padáky..
Recenze
Výběr moto začal už cestou po Jižní Americe, kde jsme s kámoši koupili čínské stroje MOTAR 250 a tím pádem jsme se stali motArkáři :)
Na konci cesty už jsme měli víc a víc jasno v tom, co kdo po motorce chce a ve výběru zůstali dva kandidáti.
GSko se dlouho přelo o první místo s Hondou TA 650 ale nakonec převážila touha jezdit více mimo afalt a také trochu náhoda, kdy jsem se dostal k dobře vypadajícímu kusu v Itálii, který si ho koupil na machrování, dvakrát vyrazil se ženou po taliánském severu a pak už se s ním jen sem tam poflakoval po městě. Motorka šotolinu neviděla, serviska vypadá věrohodně a tak nebylo co řešit.
Také začínám propadat kouzlu cestovního endura.
Přeji mnoho šťastných kilometrů !
Pekny stroj