Pohodlné cenduro, spousta úložného prostoru.
Výška jezdce: 179 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Benelli TRK 502: V-strom měl lepší výbavu pro cestování a silnější motor. Benelli sice funglovka, ale bylo by potřeba dokoupit min. kufry.
První dojmy - Celkem dobrý posez, a to i pro baťůžek, solidní ochrana proti větru. Vidle jsou možná měkké až příliš, ale svezení je na druhou stranu příjemné, bez nějakých kopanců. Motorka mi hned padla do ruky, je nezáludná, do zatáček jde sama.
Motorku bych doporučil pro - Motorka není vhodná pro závodníky, spíše pro někoho, kdo má rád klidnější a pohodlné svezení. Na nízké průlety po městě a mimo město...na to by bylo potřeba pár koníků navíc. Pro pohodlné cestování je však výkon dostačující. Zvládne v klidu i lehčí terén.
Doplňky na motorce - Doplňky Givi a Touratech...kufry, cestovní plexi, padáky, kryt motoru, širší stojan, blastry.
Recenze
Motorka je vhodná pro cestovatelské povahy. Pohodlné sedlo a stavitelné cestovní plégo zpříjemňuje i delší cestování. Na divočení to moc není, pro tento účel by to chtělo pár koníků navíc. Terén nějaký zvládne, ale i já sám si troufnu jen na lehký offík, takže v naprosté většině pouze asfalt.
Stromek sice není úplný louda, každopádně při předjíždění je nutno počítat s tím, že nějakých 68 hřebců asfalt trhat nebude. Pro rozumné řidiče na běžné ježdění, a to i mimo KOKO (kolem komína), ideální stroj. Prozkoušeno spoustou majitelů několika generací tohoto stroje.
To plexi fakt není moc o parádě, ale souhlasím, že funguje sqěle!
Koukám, že máš taky nejhnusnější plexi na smrka ,ale nejfunkčnější nedám na něj dopustit.
Moc pekny kousek, desitka jasna