PROFIL MOTORKY

Honda CBR 929RR Fireblade (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Spr1ng
Vloženo 17.5.2017
Aktualizováno 18.5.2017
Zobrazeno 1925x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velice hravá motorka s dostatečným výkonem.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 1000S: Narazil jsem na hrozné stavy.

První dojmy - První dojmy? Na svoje roky nádherná motorka, která hned chytne za srdce. Nezvyk oproti 6tkám, krásně táhne. Už odspodu je motor dynamičtější, žádné vytáčení. Jede když chci :)

Recenze

Původně jsem chtěl zkusit dvouvál SV 1000s. Trošku mi vadilo, že to není čistokrevný sport, ale zkusit jsem to chtěl. Jelikož jsem ale narazil na hrozné kusy a našel tuhle krásku, moc dlouho jsem nepřemýšlel. Nakonec jsem rád, že mám zase sporta :)
Chtěl jsem hlavně něco už s větším výkonem a hlavně krouťákem. Dost často jezdím s baťůžkem a už mě nebavilo točit 600ccm při každém rozjezdu.

Přesedal jsem z R6 (2000) a na první dojem mi 929 přišla dost podobná. Možná trošku větší, papírově jen o trochu těžší. To jsem se ale mýlil, protože po pár jízdách jsem si ji trochu osahal a manipulace (couvání, posouvání atd) byla přeci jen trošku horší než u "prťavé R6". Ale pořád bych to neviděl tak hrozně. Zvykám si.
Co se týče výkonu, tak velmi příjemné zlepšení. Krásně táhne "odspodu". Jde poznat, že oproti R6 je krouťák asi 1,5x větší. Ve dvou už se jezdí úplně jinak a když jedu sám tak dokáže udělat pěkný bordel :)
Co mě ale překvapilo nejvíc, je podvozek. Jak jsem psal výše, jelikož je trošičku větší a těžší, hůře se mi s ní manipulovalo, ale jakmile se rozjede, je lehoučká, do zatáček padá sama. Prostě paráda.
O 929 jsem četl celkem špatné zkušenosti se statorem, vibrace a teplo. U 954 převodovka, proto jsem raději sáhl po 929. Stator zatím cajk, snad vydrží. Uvidíme. Vibrace můžu potvrdit, ale není to žádná hrůza. Zvykl jsem si hodně rychle. Na druhou stranu, není to Gold Wing. Mám rád, když cítím tu surovost té motorky.
Za další teplota. No, netěším se na léto. Už teď při cca 20ti stupních venku, se mi zapíná ventilátor, když stojím někde. Výhoda ale je, že než vyjedu z města tak je motor zahřátý :D (kapalinu jsem měnil). Ale každý litr prý trochu topí, určitě je to o zvyku.

To by bylo tak obecně. První problémy, pocity apod., když tak později :)

1. měsíc (rozvody, brzdy)
No musím říci, že jsem si koupi představoval přeci jen trošku jinak. Na inzerátu nádherná, v reálu ještě hezčí.
Nezdálo se mi jen divné "chrastění" při různých otáčkách. Rozvody prý měněny byly, tak jediné co mě napadlo je přívěra o které jsem četl, že sem tam "zachrastí" a nebo rozvody měněny nebyly. Respektive byl měněn prý napínák (zrovna ten co dělává tenhle bordel). Přehlížel jsem to tedy. Blbec. Později si říkám, jak může takhle chrastit přívěra. Prostě zatemnění novou mašinou no :) No už je to jedno.
Po cestě domů vše v pohodě. Večer mi to nedalo spát, tak druhý den za servisákem. Prý to bude ten napínák :) Takže jsem nechal vyměnit napínák+řetěz a teď úplně paráda. Tichounký chod. Bral jsem to jako moji blbost a prostě do každé motorky co koupíte, něco vrazíte.

Co se mi ale vůbec nelíbilo je, že když jsem byl kousek od baráku, nezdály se mi brzdy. Při brždění se houpala, cukala. Přitom při projížďce před koupi nic takového nedělala. Pravděpodobně zahřátím se projevilo něco co se projevit nemělo.
A teď to začalo. Kotouče prý nové od listopadu. Těmi to tedy být nemůže. Servisák zase, že jedině kotouče. Babo raď. Domluvil jsem si tedy schůzku s motokotouce.cz ať se mi na ně podívá. Přijel jsem večer, za tmy. Pan Zela ještě kotouče ani pořádně neviděl a už prohlásil, že je to pokroucené bláto. Po změření to opravdu lítalo jako prase. Srovnání nepřipadá v úvahu. A jak na sviňu, 929 je jedna snad ze čtyř motorek, která má kotouče 330, což jsou snad největší kotouče. Takže dražší. To už jsem byl docela naštvaný, protože rozvody a plus kotouče mi vycházely na 20 000,-. Takže znova telefon majiteli.
Abych se tu moc nerozepisoval, tak závěr byl takový, že majitel se k tomu postavil jako chlap a ukázalo se, že je to dobrý člověk. Tímto bych mu chtěl poděkovat za to, jak se k celé situaci postavil. Kotouče si nechával dělat u firmy (když tak SZ, nejsem si jistý tím názvem), která vyrábí naprosté bludy. Aspoň co se kotoučů týče. Můžu potvrdit :) Originální kotouče co tam byly už nestály za nic, takže jsme se domluvili na nové výrobě kotoučů v motokouce.cz, které majitel zaplatil.
Vše tedy nakonec dopadlo dobře, jen to lítání tam a zpátky a čekání na nové kotouče...
Ještě jednou tedy velký dík majiteli, jsem rád, že dobří lidé pořád existují a snad se mu podaří vyreklamovat ty šišky. Poděkovat taky musím i panu Zelovi z motokotoučů.cz. Kdykoliv poradil, pomohl a nakonec vyrobil kotouče, které zatím perfektně fungují (nedělám žádnou reklamu, fakt brzdí).






Tak teď už si konečně užít tu motorku. Za první měsíc nebylo moc pěkné počasí a když už to Slunce vylezlo, tak já měl motorku na stojanu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
atilla3778
atilla3778 napsal 10.09.17 v 12:47 10b.

parada
Pekny barvy

RaduzR
RaduzR napsal 06.06.17 v 21:43 10b.

Moc pěknej kousek!! 10b

Pallo72
Pallo72 napsal 24.05.17 v 11:27 10b.

Pěkný brko kámo.

Více komentářů



TOPlist