Skvělá motorka na cestování i blbnutí
Motorka koupena od HondaZlin (Zlín) - Jednání super,ale dealer byl zrušen
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 1000 SX: prostě vyhrála Honda
BMW R 1200 RS: cena, kterou jsem nechtěl akceptovat,Škoda no,třeba příště
První dojmy - Je to moje první velká motorka Když jsem ji viděl na prodejně naživo,tak jsem byl nadšený,že vypadá tak skvěle,ale vycvakaný jak na tom budu jezdit.Ale bylo to super
Motorku bych doporučil pro - Myslím,že každý kdo ji chce
Doplňky na motorce - quickshifter-za ty prachy,proč ne.
Recenze
Motorku mám už od roku 2015,kdy jsem se rozhodl vrátit se do jedné stopy,snad po dvaceti letech.Pořád mě to lákalo víc a víc,až jsem si řekl,že si udělám radost.
Z první jízdy jsem byl podělaný,ale říkal jsem si,že to nějak zvládnu,až mě překvapilo,jak to šlo snadno.To se prostě nezapomíná.
Motorka je na manipulaci těžká jako kráva,ale jak se rozjede, tak ta váha není vůbec znát.Jízdní vlastnosti nemám jak porovnat vzhledem k mým zkušenostem-nezkušenostem.Ale tedˇ,už můžu říct,že jezdí skvěle.
Přesto,už zklamala a docela drsně,když se v záruce vysral motor.Naštěstí se to vyřešilo novým motorem na záruku,přestože to trvalo neskutečně dlouho.Můj názor je,že se to řešilo jinde než u prodejce.Prý výkladní skříň HONDY. Ani nový stroj není jistota!!
Je to motorka co vypadá pěkně,dá se s ní pohodlně cestovat na delší trasy a taky se na ní dá slušně vyřádit
O VFRu je tu toho napsáno mraky a i tyhle nové modely jsou parádní,přestože jich u nás asi moc nejezdí.
moc hezká, v té bílé ji to moc sluší
pecka,10 bodů
Nádherná a bílá barva je nej ...
Ta motorka je nádherná! V bílé super
Nicméně, že se posral motor už v záruce je zarážející.
Co konkrétně se stalo?
Mě to V4 taky láká, ale šel bych do něj jedině v Crossrunneru 2015
Mašiny mě připadaj pěknější a pěknější, ale taky kolikrát více nákladnejší a nákladnější na opravy. Já osobně jsem taky přemýšlel o novějším VFRku, ale servisák mi řekl, jestli chceš opravdovej víceúčelovej držák, tak jedině VFR 800 fi 98-01 a jestli mi nebude stačit výkon, tak přikoupit kit od Rotrex a málokdo bude tomuto V4 stroji se 175 koňmi stíhat. Dokonce i Aprilia přešla na V4. Tak jsem sháněl a našel VFRko 800 fi a teď už jen šetřím a až budu mít love, tak tam ten kit nechám namontovat. Konec konců, kterej moderní stroj má rozvod ventilů řešen přes ozubená kola?! Na tomhle stroji se při výrobě fakt nešetřilo. U těch novejch modelů, bych o tom pochyboval, když se kazí už i v záruce.