renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 650 (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník burak
Vloženo 6.5.2017
Aktualizováno 9.9.2018
Zobrazeno 2 994x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Po nehodě v Itálii prodáno

Chtěl jsem se trošku zklidnit a začít cestovat, ale i tak jsem se nechtěl vzdát motorky se kterou si občas i dobře zablbnu v zatáčkách a všechno tohle mi Versys splnil a v některých věcech překvapil, především v tom jak je ov

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I) - Prodejce mi na moje přání připravil dva Versyse. oba jsem si po složení zálohy projel a vybral tu která se mi víc zamlouvala.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 650 V-Strom: Na můj vkus až moc usedlá motorka, kterou má každý a na svůj rok výroby vysoká cena

První dojmy - Hned jak jsem se rozjel a zařadil druhý rychlostní stupeň mě uchvátila ovladatelnost, velmi příjemný posez a ta lehkost s jakým motorka mění směr. Ale vzhledem k tomu, že mám doma už pár let Tuono 1000, tak jsem samozřejmě pocítil absenci většího výkonu s čímž jsem samozřejmě počítal. Ale po projetí pár zatáček bylo jasno, protože v nich se versys cítí jako doma a i nerovnosti v náklonu žehlí na jedničku.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo při jízdě nepotřebuje překonávat rychlostní rekordy, ale rád si užívá svižnou jízdu v zatáčkách a když dostane chuť, tak na ní vyrazí na celodenní výlet bez nutnosti navštívit fyzioterapeuta.

Doplňky na motorce - Padací rám Kappa. Laděná koncovka Beowulf s homologační vložkou, bez které si jízdu neumím moc představit, protože po delší době bych asi musel k ušnímu. Zásuvka na řídítkách. Držák telefonu BikeConsole (doporučuji). Boční kufry Kappa K48. Vyšší turistické plexi.

Recenze

Sezona 2017: 9005km

20.5.2017 - Už za sebou máme prvních 400km, tak už můžu říct, že jsme se docela sžily a můžu napsat nějaké poznatky. Zatím to vypadá, že si budeme rozumět, motorka mě nepřekvapila ani nezklamala a splnila přesně to co jsem od ní čekal. Poloviční výkon oproti motorkách, které jsem do teď měl je opravdu znát, ale na cestování s mojí váhou je to výkon optimální a bez problémů se dá držet cestovní tempo 110-130 bez nutnosti vytáčení a kupodivu si versys nechá líbil podtáčení pod 3tis. otáček a po přidání plynu se z nich bez velkého přemlouvání vymotá. Asi největší slabinou pro mě jsou zatím brzdy, které při běžné jízdě dostačují, ale když člověk někde přestřelí, tak by lepší brzdy byly vhod. Mám v plánu výměnu brzdové kapaliny, tak ještě uvidíme co to udělá. Vibrace na které si většina lidí stěžuje se dostavili, ale není to nic na co by si člověk nezvykl a po pár desítkách kilometrů to ani nevnímá. Jízda na versysovi je jinak velmi příjemná a ergonomie pro mě (176cm) úplně optimální. V zatáčkách se nechá vodit bez sebemenšího zaváhání, ze začátku jsem si musel zvyknout, že nájezd do zatáčky nebyl tak přesný jako na sportu, ale po projetí pár zatáček si člověk zvykne, že má přední kolo trošku dál a pak tam seká jednu zatáčku za druhou. Zvuk na originální výfuk není špatný, ale za jízdy se zvuková kulisa vytrácí, takže mi nezbývá nic jiného než časem pořídit laděný výfuk . To je prozatím vše.

31.8.2017 - 5500km (39000km) - Nejlepší měsíce sezony jsou už pomalu za námi a já už mám za sebou celkem velkou porci kilometrů abych mohl sepsat nějaké hodnocení motorky. Stále více se utvrzuji v tom, že jsem si vybral tu pravou motorku, hlavně po zkušenostech s aprilií si užívám, že pouze jezdím beze strachu, že nenastartuji a kromě péče o řetěz a tankování je moje jediná starost kam dnes vyrazím. Spotřeba se pohybuje mezi 4 až 5 litry a to i když se občas svezu relativně svižně, nebo i v tandemu, což je oproti Tuono poloviční spotřeba. Spotřebu až tak neřeším, ale je fajn že stačí před vyjížďkou natankovat plnou nádrž a během vyjížďky už žádné další tankování nemusím řešit, protože při cestovním tempu by neměl být problém najet až 400km.
Po přezutí na Pirelli Angel ST jsem získal velkou jistotu v zatáčkách a na Ještědu nebyl problém jezdit až na stupačku bez sebemenšího zaváhání, kdy přední guma měla stále velkou rezervu a na zadní gumě sem tam vykoukl 1mm poserpruhu, s čehož mám radost, protože na stupačku nejezdím, takže vím že mám stále rezervu a nutně nepotřebuji nikomu na Dubý dokazovat, že jezdím hranu.
Až budu měnit řetězovou sadu, tak nejspíše změním převod trochu víc do síly, protože by to občas chtělo trochu víc síly při průjezdu zatáčkou a na výjezdu z ní, ale to už je jenom takový drobný nedostatek s kterým se dá žít.
Lidi co si Versyse koupí, proto aby občas zavítali do terénu asi zklamu. Většinu polních cest nebo nějaký lehčí terén sice zvládne, ale použité silniční gumu motorku dost limitují a sehnat enduro gumu v tomto rozměru bude asi problém, takže já osobně se do žádných velkých akcí nehrnu. Sice je pěkné jak ty gumy v terénu hrabou, ale jediné kam to vede jsou prořezané gumy od šutrů, takže já zůstávám převážně na silnici.
Jízdu ve dvou moc neprovozuji, ale i když občas přítelkyni vyvezu, tak to versys zvládá na jedničku. Při mé jízdě 100-130km/h nemám problém s předjížděním a i v zatáčkách se motorka chová stále sebejistě, takže si v klidu umím představit dovoleno ve dvou s bagáží. Nevím, ale jak by to bylo u nadměrnějších jedinců, protože já i s přítelkyní máme do 140kg.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pedl
Pedl napsal 11.11.17 v 19:37

Pěkné fotky

Sylver
Sylver napsal 14.10.17 v 08:41 10b.

I v celé černé vypadá dost dobře Výměnou kapaliny se brzdy nezlepší. Musel bys dat opletené hadice a nějaké měkčí desky, ale jak píšeš na norm. jízdu to stačí.

Bonsai650
Bonsai650 napsal 26.09.17 v 12:40 10b.

Samíc
Samíc napsal 10.09.17 v 21:29 10b.

Moc pěkná a dobře napsáno , také jsem o ní kdysi přemýšlel. Tak ať dlouho slouží.

Herejk
Herejk napsal 31.08.17 v 21:39

Více komentářů



TOPlist