Hodne(j) agresivní ďábel. :) Japonská dokonalost s obrovskou lehkostí.
První dojmy - Velice příjemný posez i ovládací prvky. Velice jednoduše mění směr a linearita výkonu je také parádní.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny co si chtějí užít bezstarostnou jízdu.
Doplňky na motorce - - padací protektory SW Motech
- kryty vík motoru replika dimotiv
- přešité sedla
- výfukové koncovky IXIL Hyperlow L2X
- plexi štítek Powerbronze
- ukazatel zařazené rychlosti GiPro
- přední a zadní brzdové pancéřové hadice Allegri
- zrcátka na koncích řídítek
- kryt chladiče
- zadní LED blinkry a držák Barracuda
- krytky otvorů v rámu
- CNC víčka nádobek brzdových kapalin
- CNC páčky + ochrana páčky
- CNC pojistný šroub v nálevce pro olej
- gripy M-Style
- rolničky
Průměrná spotřeba - 6.74028 l/100km
Recenze
Jediný možný nástupce ER-6n od Kawy. Italka dovezená od Lucky Cow, po prvním majiteli v ČR. Zed je vyzkoušený a spolehlivý rváč, který bez naprosto žádných problémů přelouská nespočet kilometrů, což mám ověřené od známého.
Padá do zatáček jak štěrk od silničářů. Pochválit musím výborné brzdy.
Spotřebu si drží lehce pod 7 litry. Klidné cestování něco pod 6, ovšem při celodenním tahání polkne skoro 8. Dá se s ním pohodově plachtit na 6tku od 80 km/h, stejně jako agresivně sázet kvalty, štípat zatáčky a využívat jeho charakter na max.
Spolujezdec zde moc místa nenajde, navíc hodně sjíždí dopředu na řidiče, což by se dalo vyřešit lepším vyplněním sedla. Úložný prostor vyplní mini lékárnička a malé nářadí.
Vítr je jediný nepřítel, který se dá trochu zklidnit vyšším větrným štítkem, ale i ten pomůže až při zalehnutí.
Ale jo docela to de. Jen bys měl doplnit aktuální fotky.
Fakt kurevská děfkaaaaaaaaaaa kawasaki zelenááááá
Hříbek: Díky! Jj, přesně tak.