PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sekysek
Vloženo 18.4.2017
Aktualizováno 18.4.2017
Zobrazeno 1209x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Co dodat, všem známý a prověřený Hornet, moje první dospělá motorka.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 650F: Finance
Suzuki GSF 650 Bandit: Chtěl jsem něco sportovnějšího
Honda CBF 600S: Na cesťák určitě jednou dojde :)

První dojmy - Projížďka u prodávajícího nebyla moc dlouhá, ale pozice za řídítky mi hned sedla, co se týče jízdních vlastností, k tomu se dostanu potom...

Motorku bych doporučil pro - Jak začátečníkům, tak i vyježděným borcům :)

Doplňky na motorce - Gripy, závažíčka, blinkry a zrcátka Barracuda
širší a nižší řídítka
zadní blatník Puig

plánuju taky jinou koncovku a držáky na brašny

Recenze

Jaro 2016 jsem vyhlížel velmi netrpělivě. V plánu totiž bylo rozšíření ŘP o skupinu A2 a s ním spojené i pořízení nového motocyklu. Inzeráty jsem projížděl celou zimu a našlo se mnoho pěkných kousků, problém však byl ten, že jsem musel nejprve prodat své CBR125R (mimochodem super stroj, bylo to těžké loučení). To se podařilo až na počátku dubna, a tak jsem konečně mohl rozjet akci.

V hledáčku jsem měl mnoho strojů, pořádně jsem ani nevěděl, co vlastně chci. Nejprve jsem koukal po CBR500R, původní Hondička na mně zanechala vliv kapot. Nakonec jsem tuto možnost zavrhl a s ní i alternativu - Kawasaki ER 6F/N. Nevím proč, snad díky kultivovanému chodu, jsem se začal dívat po čtyřválcích. První kroky vedly k Hondě CBR650F, pro mě stále vysněná motorka, ale bohužel ceny byly příliš vysoko. Tak jsem se dopracoval k Hornetovi. Přečetl jsem mnoho článků o škrcení a celé legislativě skupiny A2. Výsledkem byla možnost pořízení modelového roku ??? - 2001 (tuším, nejsem si úplně jist) nebo jít o dům dál a koukat po něčem jiném. Nemám nic proti starému modelu, kulaté světlo nikdy neomrzí a motorka je to stále pěkná, ale chtěl jsem stříkačku. V tom jsem ale narazil na možnost, že Hornet 2007+ existuje i ve verzi 25kW škrcený přímo z továrny. Toho bych mohl zcela legálně řídit. Dál už jsem nic neřešil a jen hledal a hledal. A taky jsem nakonec našel, černá barva, ročník 2007, najeto typických bazarových 29 xxx km (ukázalo se, že to nakonec asi bude pravda), původ z Itálie, cena velmi dobrá. Původ mě neodradil a tak jsme s tátou jeli motorku okouknout. Cena odpovídala stavu, ale jednalo se o spotřební zboží - kotouče, desky, náplně, řetězovka a pneu. Navíc byla padlá na levý bok, ale jizvy má jen v podobě pár škrábanců na bloku motoru. I přes to všechno ale zvítězilo srdce a po krátké projížďce jsme ji vezli domů.

Hned jsme tedy vyměnili všechny výše jmenované artikly a mezitím jsem musel vyřídit český TP. I to proběhlo hladce a jedinou překážkou tak bylo již jen řidičské oprávnění. Zkoušky jsem měl v červnu a čekání tak bylo víc než dlouhé. Zkoušky naštěstí dopadly na první pokus a před prázdninami jsem mohl začít jezdit.

Brzdy naprosto dostačující, žádné ABS. Hornet má duální systém a tak motorka po zmáčknutí přední brzdy brzdí současně i vzadu a naopak. Podvozek tak akorát na nějaké to přemístění po městě i pro výlet ven, zadní centrál stavitelný, jezdím na polohu 2 (tovární).

Ergonomie jako na míru, se svými 171 cm se na motorku vážně nemám problém poskládat, sedly mi i nižší a širší řídítka od předchozího majitele.

Co se týče motoru, vzhledem k tomu, že v motoru jsou restrikce sání a jednotka nastavená na 25 kW, točí maximálně 10 500 ot./min a s vyššími stupni tato hodnota ještě klesá. Stačily by v klidu 1,2,3 a možná ještě 4, je to taková legrace, ale příští rok budu otevírat na plno, tak jsem zvědavý. Ve městě akcelerace stačí, na okreskách je však nutné si rozmyslet předjíždení. Na dálnici při rychlém přesunu jsem se dostal asi na 150 km/h, schovaný za budíky, cestovní rychlost jinak tak 120.

Pneu jsem obul Bridgestone BT-021. Nejezdím žádnou velkou pilu, a tak mi grip dostačuje. Minulý rok na okruhu chvíli trvalo, než se zahřály, ale v pohodě.

Se spolujezdcem není problém, sedlo je relativně velké a baťůžek si nestěžuje.

Minulé prázdniny jsme také společně podstoupili první motodovču na Šumavu. 700 km jsme zvládli jako prd a tenhle rok snad klapnou Alpy :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sekysek
Sekysek napsal 23.04.17 v 13:14

Díky všem
Právě, jsem zvědavej, co se bude dít v tom horním pásmu

cebeer
cebeer napsal 23.04.17 v 09:18 10b.

Stroj, který nemůže zklamat, osvědčená technika. Až zrušíš těch 25kw, bude to jiná palba. Tak Ti přeji, ať to rychle uteče a hlavně hodně štěstí na cestách.

Zdeněkhr
Zdeněkhr napsal 22.04.17 v 16:10 10b.

super

Více komentářů



TOPlist