renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 N (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník rawson
Vloženo 8.4.2017
Aktualizováno 16.10.2021
Zobrazeno 1 462x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Energetická, agresivní, zábavná a hlavně plná vášně! Jedním slovem bestie.

Více fotografii

Motorka koupena od Blesk90 - Nasliboval k motorce hory doly a nakonec nic z toho nedodal. Když jsem po něm později chtěl vědět, co na motorce všechno měnil (olej, brzdy apod.) a upravoval, tak mi ani nebyl schopný odpovědět (hlavně, že dělá motovlogy a motorkám jinak strašně rozumí). Takže zkušenost mám takovou dost neutrální.

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z900: Koupil si ji kámoš.

První dojmy - Při prvním zatahání za plyn jsem věděl, že tahle bestie musí být moje. Energetická, agresivní, zábavná a hlavně plná vášně! Tohle jsou vlastnosti, které tuto motorku zcela přesně charakterizují.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je ideální na rychlé svezení kolem komína a nebo na amatérské ježdění na okruhu. Rozhodně ji nedoporučuji lidem, co s motorkami teprve začínají a nemají zkušenosti ze slabší kubatury (ideálně přechod z nějaké 600ccm).

Doplňky na motorce - Kompletní nová černá metalíza s perletí, lakované fluo kola, LeoVince koncovka a svody, závodní italské Valter Moto přepákování, Rizoma řídítka, bezklíčové víko na tankování Valter Moto, Rizoma rukojeti a závažíčka, GiPro ukazatel zařazené rychlosti, KTM zrcátka, Rizoma LED blinkry, krátký držák SPZ s LED podsvícením, tmavé sportovní plexi, LED obrysová světla, Rutan tlumič řízení, pancéřované přední i zadní brzdové hadice Hel, závodní brzdové kotouče, krátké hliníkové páčky, Rizoma padací protektory, dálkově ovládaný alarm, K&N filtr, iridiové svíčky, upravené sání (pro proudění většího množství vzduchu), odstraněná přívěra výfuku, seřízená odezva od plynu (okamžitá odezva) a ve 30tkm byla odladěna řídící jednotka na brzdě (v Břeclavi u PepošMoto).

Recenze

Původně jsem se díval po koupi Kawasaki Z900, která se u nás tou dobou čerstvě začala prodávat, ale nakonec si ji pořídil kámoš, tak jsem si řekl, že se mrknu na nějakou zachovalou FZ1-N.

Byla to náhoda. Narazil jsem na inzerát, tak jsem se na motorku zajel nezávazně podívat a po prvním svezení se mi tak zalíbila, že jsem si ji rovnou odvezl. Tím, že jsem ji kupoval už bez katalyzátoru, tak jsem byl ohromen zvukem, co vydávala (těžko popsat, člověk by to musel slyšet na živo - můžu říct, že dokáže přeřvat jakoukoliv motorku).

Hned jak jsem ji přivezl domů, tak jsem na ni vyměnil všechny kapaliny, filtry apod. Seřídil jsem tlumič řízení, který tam namontoval původní majitel a který se celý třásl (jak říkám "znalec" přes motorky). Upravil jsem si přepákování podle sebe a nastavil nejvyšší tvrdost podvozku, protože motorku mám primárně na cesty a dost často jezdíme ve dvou. Tím, že je motorka upravená spíše na okruh, tak není vhodná na cestování. Pokud někdo uvažuje nad tím, že na ni bude dělat výlety 500km a více, tak doporučuji kouknout po něčem jiném. Já osobně jsem si na cestování koupil druhou motorku - Yamahu MT-10 v Tourer edici, která je na to naprosto ideální (pokud chcete více informací, tak mrkněte na její popis tady na motorkářích).

S motorkou jsem byl i na okruhu a jede skvěle (kde se hrabe nějaká MT-09)! I když má motorka homologovanou koncovku výfuku s DB killerem, tak s ní bohužel nelze jet na všechny okruhy, ale pouze tam, kde nejsou určené hlukové limity (např. v Mostě by s tím mohli mít problém). Proto jezdím na okruh do Brna. Motorku si tam vozím v dodávce, protože se mi stalo, že jsem při volné jízdě zmokl a pak jsem na hotelu musel počkat, než se umoudří počasí (zrovna tři dny vkuse pršelo).

Motorka je na okruhu jako doma, ale vzhledem k porovnání s MT-10 by si zasloužila lepší podvozek - ten pokrok vůči MT-10 jde prostě znát a když opomenu veškerou elektroniku a že ji tam je (na MT-10 nemám elektronický podvozek), tak jsou motorově dost podobné (MT-10 jede lépe v nižších otáčkách). Ale to je dáno hodně tím, že jsem FZ1 nechal odladit na brzdě ve 30 tisících km a nechal upravit taky řídící jednotku (výměna filtrů, úprava sání apod.), takže jede podstatně lépe, než motorka v sérii.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PYTEL1
PYTEL1 napsal 09.05.17 v 20:12 10b.

Brukev
Brukev napsal 11.04.17 v 13:56 10b.

FZ1 zaslouží vždy 10B

TF88
TF88 napsal 10.04.17 v 13:57 10b.

hezky kola a super masina..

context
context napsal 08.04.17 v 14:08 10b.

ta se na inzerátu dlouho neohřála tak ať ti dělá jenom radost

Roman_x
Roman_x napsal 08.04.17 v 12:12 10b.

No ty vole... tak to jsem nečekal Vojta 😀. Ale důvod pro koupi chápu👍

Více komentářů



TOPlist