renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuono 1000R (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kaschtan
Vloženo 5.4.2017
Aktualizováno 13.6.2017
Zobrazeno 1 671x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Dostatečně silná, motor V2 pěkně tahá odspodu, to mě baví..

Více fotografii

Motorka koupena od Piotr965 (Řepy) - Už mi loni jednu motorku prodával a vše bez problémů.

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Aprilia Tuono V4R: Výměna za mé GSo, chtěl jsem něco svižnějšího...kdyby se GS prodalo, šel bych do V4 rovnou, takhle si asi letos nechám na lítání V2 a po sezoně to vyměním.

První dojmy - Řve to jak blázen, budu muset dát tlumivky, bolí mě z toho hlava. Jinak padla rychle do ruky..

Motorku bych doporučil pro - Asi bych ji nedoporučil uplnému začátečníkovi, výkonu habaděj a bez kontroly trakce to může někomu udělat ve výjezdu ze zatáčky hnědej proužek na trenclích. Mě na tom baví právě ta surovost, bez berliček, takže člověk musí používat hlavu a cit v pravý ruce.

Doplňky na motorce - Laděné výfuky, nastavitelné stupačky, tlumič řízení, krovka, laděné páčky, padáky

Recenze

Původně jsem chtěl prodat své BMW 1200 GS a koupit Tuono V4, které mne totálně uchvátilo zvukem, později při zkušební jízdě i jízdním projevem. Co čert nechtěl, ozval se mi známý z Prahy, že by se mnou vyměnil GS za Tuono V2. Původně jsem do staršího jít nechtěl, protože se mi až tak moc nelíbilo a já chtěl něco novějšího. Navíc bylo min. 2x na zemi...nakonec po projíždce a zjištění, že to jede rovně, brzdí, řadí a chová se jak má, vlastně mě to i na tom docela baví, jsme se dohodli a stroje vyměnili. Vyměnil jsem akorát po lehkém pádu řidítka, závažíčka a zase je to celkem krasavice. Kosmetiku ala lehce odřená víka apod. neřeším, dost to pochytaly padáky. Podvozek má raději lepší silnice a bez plynu to moc nezatáčí. Naopak, jak přijde hezčí asfalt a může se tahat, člověk má na hubě celou dobu rohlík a nemůže se nabažit zátahu V2 motoru. Vepředu by mělo být menší kolečko a táhne to teda dost. Průběhem mi to přijde jak ostrá kroska 450, v kombinaci s hutnym zvukem z laďáků je o zábavu postaráno. Brzdy jsou dostatečně silný, řazení bez výhrad. Předchozí majitel nasadil nové stavitelné stupačky, posunul brzdovou pumpu směrem dozadu a tím docílil funkčnosti zadní brzdy. Na ostatních tuonech bývaly prý problémy se zavzdušněnou a nefunkční brzdou z důvodu umístění pumpy přímo u motoru, čímž došlo k nadměrnému zahřívání kapaliny. Takže vyřešeno. Stupačky jsem si posunul níže, nemam rád nohy vysoko, jak na supersportu. Budu teď řešit nové obutí, nejspíše Corsy, nebo S21. Celkově za ten peníz spokojenost..

Aktualizace 12.5.2017
Tak jsem řešil první (snad poslední) závadu, nakonec se ukázalo že to není řídící jednotka, ale jen jakýsi kabel u spínačky - vyřešeno za 3.500,-. Mezitím přišly pryže - S21...druhá zatáčka cestou od baráku, pianko, stejně jsem cejtil jak mi to zadní ujíždí :D sakra. Takže trošku strach, ale během odpoledne bez problémů sjeto skoro okamžitě do hran. Neni to tim že bych byl buhvíjakej pilot, ale guma není moc vysoká. Alespoň nejsou poserproužky :D. Počasí okolo 20C, takže už jsme celkem potahali a gumy držely pěkně. Konečně jsem si zkusil plnej výkon Tuona a ono to jede nad 9000ot. fakt dost pěkně! Ve stoupáku na plnou 4 jsem z legrace brnknul o spojku a hned šlo přední nahoru. Pěkná projížďka! Jedna věc, co se mi uplně nepozdává, motorka je s laďákama dost hlučná i s tlumivkama, kolega co jel přede mnou na Tuonu V4 s Akrapem mě za sebou prý pořád slyšel.




Tak šla do světa, ježdění TOP...díky tomu jak moc dobře jezdila, uvažuj udo budoucna o tý V4, i když je to ital...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist