renocar_unor

Vlastník Weeder
Vloženo 4.4.2017
Aktualizováno 15.6.2019

Všestrannost a spolehlivost, taková je Honda CB500X.

Kawasaki Versys 650: Byla moc drahá a nelíbily se mi starší modely kvůli světlům.
Suzuki DL 650 V-Strom: Vysoká cena a nechtěl jsem moc ojetou.

První dojmy - Chtěl jsem všestrannou motorku na cestování a Honda byla jasná volba. Při nasednutí a rozjetí jsem věděl, že si na sebe rychle zvykneme. Překvapila mě její obratnost a nízké těžiště.

Motorku bych doporučil pro - Moto je nejvhodnější pro začínající jezdce, dobrodruhy a pohodáře. Ideální bike od osmnácti let.

Doplňky na motorce - Výfuk Akrapovič
Vyhřívané rukojeti Oxford
Mazač řetězu Scottoiler
Zalamovací a stavitelné páčky Rutan
USB zásuvka
Kufr 48l Givi

Dospělý vzhled, spolehlivost a pohodlí je to, co můžete od CB500X očekávat. Jízda s ní je klidná a od 6tis. otáček i vzrušující. Pocitově lehká a do zatáček se vede sama. Brzdy bych uvítal maličko ostřejší, ale brzdí spolehlivě. Systém ABS na silnici funguje velmi dobře, ale bohužel není vypínatelný a v terénu motorka moc nebrzdí. Podvozek pracuje dobře, Honda v zatáčkách neodskakuje, ale jízda po kostkách a výmolech není to, co by bylo nejpohodlnější. Jízdu se spolujezdcem nevyhledávám, ale ani ta nebyla utrpením a výkon motoru si s tím hravě poradil. Úložný prostor není moc velký a pod sedlo se vejde jen to nejnutnější jako jsou doklady, nářadí a lékárnička. Překvapila mě velmi nízká spotřeba, která se opravdu rovná papírovým hodnotám. Jezdím s ní od 3,2l/100km (cesta po Evropě) až do 4/100km a na nádrž, která má lehce přes 17 litru ujedu víc jak 450km. Další výhodou jsou dlouhé servisní intervaly, které jsou po 12 tisících kilometrech a motorka šlape jako hodinky. Za rok jsem najel přes 20 tis. km bez žádných poruch a motor je v super kondici.

Zvuk motoru byl na mě až moc tichý a nevýrazný, tak jsem dokoupil laděný výfuk Akrapovič. Bublavý zvuk dvouválcového motoru velice vynikl a nyní zní jak nízko letící bojová helikoptéra. Dále jsem na ní koupil mazač řetězu Scottoiler, který mi ohromně ulehčil práci a řetěz je pořád čistý a mazaný.

Vetyj
Vetyj napsal 24.11.18 v 11:49 10b.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 30.06.17 v 21:57 10b.

Hikafima
Hikafima napsal 19.04.17 v 17:06 10b.

No kurňa musím uznat, že i ta červená je nádherná. A s tím Akrapem plně s tebou souhlasím, zvuk paráda a vzhledově nepopsatelně úžasná.

jezdec74
jezdec74 napsal 09.04.17 v 19:49 10b.

Moc pěkná, ať Ti slouží

Cirrus
Cirrus napsal 07.04.17 v 22:24 10b.

Nádhera. Opravdu je zábavná.