Jednoduchý, silný, zábavný oku i uchu lahodící stroj. Jak říká v recenzi Pepa Sršeň téměř geniální, dokonalý motocykl
Motorka koupena od STRATOS AUTO Hradec Králové
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 R: Zvítězila jednoduchost, vzhled a cena
BMW R nineT: Scrambler se mi líbil víc
První dojmy - Motorka na mě na první pohled působila, jako nějaký naparující se svalnatý chuligán, co se po nastartování umí pěkně ozvat.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého komu se líbí projev silného dvouválce s krásným zvukem. Kdo se obejde bez otáčkoměru, ukazatele zařazené rychlosti, palivoměru a další elektroniky.
Doplňky na motorce - vyhřívané hefty, drátěná kola, led blinkry, kryty hlav válců, kryt motoru, bezpečnostní šroub doplňování motorového oleje, SW-Motech padací protektory přední vidlice a kardanu, větrný štítek Rizoma, zrcátka Rizoma ONE
Průměrná spotřeba - 5.01571 l/100km
Recenze
Za rok s Triumph Tigerem 800Xcx jsme si úplně nesedli. Tiger dělal všechno dobře, pro co byl vyroben a já musel uznat, že to není motorkou, ale mým chybným výběrem rozumem. Na nějaké velké cestování není čas, tak jsem hledal motorku čistě pro zábavu a odreagování po práci spíš kolem komína. Zkusil jsem sednout na naháče BMW R1200R a říkám paráda, dosáhnu s jistotou na zem, sedí se na tom a ovládá se to na místě lehce jako kolo. A když pode mnou ožil motor, tak zkušební jízda byla už jen potvrzením, že to bude motorka s tímhle dvouválcem. Volba nakonec padla na Scramblera. Proti R1200R má minimum elektroniky a právě pro její jednoduchost jsem si ji vybral.
Po dvou jízdách co počasí a zajížděcí režim zatím dovolil, tak myslím, že výkonu bude v každé situaci v běžném provozu dostatek a o jeho zvládnutí se postarají dobře fungující přední brzdy. Jinak motor sám o sobě brzdí pěkně. Ovladatelnost za jízdy a změna směru je ukázková. Kam se podívám, tam jede. Na to že je to Euro 4, tak má i slušný zvuk. Vibrace boxera v běžných otáčkách nijak neotravují, do řidítek ani stupaček se nepřenášejí, naopak umocňují pocit z jízdy. Sportovní pocit z jízdy se vzhledem k rovnému posedu nedostavuje ani při vyšší rychlosti, kterou se kvůli odporu vzduchu stejně dlouho jet nedá.
Jsem asi ještě zmlsanej z Tigera, ale podvozek se mi zdá na nerovnostech docela tuhej. Ale to asi nemá smyslu to porovnávat. Na rovině motorka drží jistě směr, až to na mě působí, jako by vážila o mnoho více než ve skutečnosti. Takový pocit jistoty a síly.
Malý úložný prostor pod sedlem je vyplněn mikro lékarnou a nářadím. Nízké sedlo ač se nezdá, mě mile překvapilo, dá se na něm bez následků ujet i delší vzdálenost.
Se Scramblerem si to umím představit nejlépe na kvalitní okresce plné zatáček nebo "kvalitní" polňačce cestou na koupačku Jinak po městě vzhledem k dobré ovladatelnosti a kultivovanosti motoru bez cukání žádný problém.
Cestovat se dá na ledas čem a Scrambler nebude vyjímkou. Záleží na odhodlání a požadovanou míru pohodlí a komfortu každého.
Pěkný to máš, tý recenzi rozumím ,,sňatky z rozumu'' už mám taky za sebou
Přesně nebylo to ještě úplně ono, ale teď jsem myslím už konečně potkal tu pravou. Je červená, má taky dva válce vzduchem chlazené a 100 koníků . Je sice starší než němka, ale na dnešní dobu má nevídaných 165kg! Tak uvidíme
Sorry, ale podle toho co píšeš mně přijde, že to taky není to ono
Až jednou nebudu prodávat, budu fotit Krásnej stroj! Přeju vždy plnou nádrž a! Kolama dolů!
Asi najkrajší bavorák vôbec.