Jsem rád, že má Kawasaki EN 500 převod řemenem je jednodušší na údržbu než řetěz a vydrží za ideálních podmínek několik desítek tisíc km pokud ovšem nemáte smůlu a neskočí vám tam kamínek nebo nějaké něco co jej poškodí. V září 2016 jsem si ji přivezl domů s vědomím, že řemen není zrovna v ideálním stavu. Byl na jednom místě z kraje asi 2 mm narušen a navíc to nebyl originální řemen s lichoběžníkovými zuby, ale měli tvar do půlkruhu což taky nebylo ideální. Nicméně jsem z řemenem po vycentrování najezdil téměř 1500 km. Jednoho krásného Listopadového dne mi při normální akceleraci praskl. Naštěstí to bylo blízko domova i tak jsem se ale zapotil, měl jsem kvapík vyzvednout děti z družiny. Byl jsem zaskočen touto událostí a sháněl všude možně bez úspěchu, nakonec jsem sehnal dobré info tady na foru. Za což dodatečně děkuji. Sháněl jsem na polském Aukru kde se mi řemen podařilo najít a vybíral jsem z několika kusů v cenové relaci 1500,-Kč 4000,-Kč u aukcí bylo ale uvedeno , že nezasílají do ČR následovalo vyjednávání a nakonec jsem řemen zakoupil i s poštovným za 1800,-Kč.
-
1 Starý řemen už po havárii ale na místě kde byl načnut.
-
2 Přetržený ale na jiném místě než původní poškození
-
4 Zánovní originální řemen.
Zdravím, koupil jsem kawu enko 500 r.v. 90 a dívám se na údržbu a nevím jak je tam starý řemen pohonu. Kde jste ho žehnal a bylo tam nějaké číslo označení. Dík za odpověď, jsem od Hodonína.
Teda tak to čumím,já ho před několika lety sehnal za 8000,-Kč...