Yamaha XV 750 Virago (1995)

Vlastník hallon
Vloženo 18.2.2017
Aktualizováno 18.2.2017
Zobrazeno 956x

Moto, které jsem si přál minimálně pro nový začátek ježdění na dvou kolech.

Motorka koupena od FIRMA:KH MOTO (Kutná Hora)

První dojmy - Líbí se mi její velmi snadná ovladatelnost bez záludností, poslouchá na slovo. Velice brzy se na ni dá zvyknout.

Motorku bych doporučil pro - Jak již píšu výše, je motorka pro lidi klidnější, kteří si chtějí užívat pohodovou jízdu. Dá se z ní vydolovat i nějaký ten výkon, ale na sportovnější jízdu je lepší hledat v jiné kategorii.

Doplňky na motorce - Plexi, rolka, boční brašny, předkopy

Dlouhá léta jsem uvažoval o podobné motorce, protože nejsem příznivcem velkého jančení (možná i proto, že jsem 2x letěl vzduchem, i když ne vlastní vinou).
Mám rád pohodovou jízdu, kdy se můžu "kochat" a užívat si bezprostřední pocity kontaktu s okolní přírodou. To v autě prostě člověk nezažije.
Co se týká "Dračice" samotné, splňuje mé požadavky beze zbytku. Líbí se mi na pohled, i když je to už starší stroj. Já už taky nejsem nejmladší, takže mi to nevadí. Naopak. V konstrukci je jednoduchá, tak si údržbu a opravy dokážu udělat sám, což přispívá k těsnějšímu kontaktu s motorkou.
Jízdní vlastnosti mi vyhovují plně, i když je třeba také určitý čas na vyježdění, aby jí člověk měl v každé situaci pod kontrolou.
K motorce samotné:
Motor je držák, spolehlivý a i spotřeba je v mezích normy. Rám nemá snahu se vlnit, takže průjezd zatáček je plynulý a bezpečný. Brzdy jsou zde na fóru omýlaným tématem, ale myslím si, že pro jízdu, pro kterou je motorka určená, plní svoji funkci dostatečně.
Při koupi jsem měl možnost porovnávat se SUZUKI Intruder 800. Nakonec ale zvítězilo Virágo i proto, že jezdím s manželkou a zohledňovali jsme i kvalitu posezu spolujezdce. také vzhledově nám pasovalo víc.
Co se týče ukládání věcí, myslím si, že bez dalších zavazadel je problém i se základní výbavou, takže z mého pohledu je žádoucí pořídit nějaké to zavazadlo.
"Kde se cítí nejlépe...", samozřejmě již druh motorky určuje, že jí nejlépe bude na silnici bez výmolů a dalších nerovností, aby to kochání nebylo ničím rušeno.
Cestování je naprosto pohodové a člověk si jej může užívat naplno.

XPALIC
XPALIC napsal 27.02.17 v 22:05

bruntal
bruntal napsal 25.02.17 v 21:11 10b.

Přeji ať dlouho vydrží. Já se na svoji taky učil a byla výborná. A dalo se s ní jet i trošku agresivněji když bylo třeba. Nicméně je to opravdu držák a spolehlivá. Horší je to s náhradními díly co se týká plastů, Ztratil jsem po cestě levý boční plast kastlíku a nemůžu ho sehnat. Tak bacha na to .

Při delší jízdě (3 hodiny) mě ze sedla bolel zadek. Doporučuji určitě pořídit kufry. Na moto jsem odvezl hodně velkých věcí i nestandardních (pytle cementu, rezervu auta, odvlhčovač vzduchu, 2 metrovou vodováhu )

Co se týká brzd, tak to tak strašné nebylo, do té doby, než jsem sedl na DragStara. Ten má kotouče i vzadu a je to sakra poznat. Ale na klidnou jízdu bohatě stačí a dvoukotouč na předním kole to zachraňuje .

Tak hodně šťastných kilometrů a kolama vždy dolů

Martin7611
Martin7611 napsal 25.02.17 v 12:02 10b.

Džandas
Džandas napsal 22.02.17 v 21:52

Pěkná dračice. Taky jsem si před lety jednu dovezl z KHmoto a sloužila bezvadně, jsou to nenáročný držáci. Ať ti dělá radost

jarka49
jarka49 napsal 22.02.17 v 17:55 10b.

Zdarec tak ať ti to frčí pěkná holka.