renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VTR 1000F Firestorm (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vlada-XX
Vloženo 15.2.2017
Aktualizováno 15.2.2017
Zobrazeno 830x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Koupena v roce 2005 jako náhrada předchozí Hondy-CBR 1100 XX.

Výška jezdce: 181 cm

První dojmy - První dojmy byly, že ta motorka prostě nejede. Aby taky ne, proti Blackbirdu krouťák minus 25 Nm a výkon minus 40 HP. Co mě ale potěšilo byla hmotnost, která šla dolů o 40 kg.

Recenze

VTR-ka se mi vždycky v katalozích líbila a když jsem hledal náhradu za XX, tak jsem měl vybráno celkem brzy. Recenze vychvalovaly spolehlivost, kvalitu, u nového modelu větší nádrž a nové budíky a slušný zátah 2V. Prvně zmíněné věci můžu potvrdit, leč projev motoru si mě nezískal. Pod 4000 ot. slabota, střed celkem ušel, ale vytáčet až k červenému už nemělo moc smysl, raději dřív řadit. Na brzdě ukázal Firestorm takřka tabulkové hodnoty 97 Nm a 110 HP, takže s motorem problém nebyl, jako spíše ve výkonovém srovnání s předchozí motorkou. Často diskutovaná spotřeba tohoto modelu se pohybovala od 6,1(extrémní spořivá jízda) po 10,6l (okruh). Průměr mi pak dělal asi 7,5, což není tak moc, nicméně ZX 12R, která mi brala později stejně za toto množství benzínu udělala daleko víc parády. K tomu aby mě znali na všech benzinkách v republice jménem zabránila nepohodlná pozice za řidítky a zejména pak při jízdě se spolujezdcem. Abych jen nehanil, tak musím napsat, že fun factor se několikanásobně zlepšil osazením laděnými výfuky. S klidem můžu prohlásit, že pak měla motorka nejlepší zvuk na okresu. Po odjeté jedné sezoně šla VTR-ka z domu a nový majitel se rozplýval jak po ZZR 600 mocně táhne ve všech otáčkách.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist