Moto jsem koupil a v Leoších byla ta krátká tlustá ucpávka (98db) a včera po příjezdu domů mě fest hučelo v hlavě...
V sadě k výfukům jsem našel homo dlouhou,menší průměr a zaměnil.Dnes test a zvuk lehce jiný (94db),podstatně nižší hluk.Výkon od volnoběhu snad lehce klesl ale zase to jede nahoře lépe.Včera na rovince 150km/h...dnes na té samé165km/h.Dost podstatně se odstranilo pocukávání v malých otáčkách lehce nad volnoběhem a přechod ze zavřeného do otevřeného plynu při pomalejší,plynulé jízdě okolo třeba 50/60km/h.Lehce jsem přizvedl volnoběh na 1500ot ale poté zase ubral,chybělo mi brždění motorem při zavření plynu.Dle manuálu je 1300 až 1500ot/m a v menu displaye se dostanete do diagnostiky,zobrazení otáček na displayi motorky,seřízení šroubkem s takovou kulatou hlavičkou,lze rukou,bez nářadí seřizovat...
Vlastník | HonzaCR250R | |
---|---|---|
Vloženo | 17.1.2017 | |
Aktualizováno | 9.11.2019 | |
Zobrazeno | 2 842x |
Pardon,druhá fotka je přidání bohatosti směsi přes display motorky,jde ale o bohatost na volnoběžné otáčky...
Na třetí fotce je popis jak přejít do menu a zobrazit si otáčky,´...poslední věta je,že kde se normálně zobrazuje trip se zobrazují aktuální otáčky motoru...
Vše jsem našel na stránkách XT660.cz a tímto jim děkuji za spoustu info...