renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 250/559 panelka (1966)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KejvoPanelkář
Vloženo 14.1.2017
Aktualizováno 14.1.2017
Zobrazeno 3 736x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.2

Pokračování v kompletaci

Vloženo: 30.12.2017, Uskutečněno: 30.12.2017, Zhlédnuto: 13x


Tak jsem zde po roce a napíši zde co sem za ten rok posháněl .. . Jedna hlavní věc co mi na Panelce chybí jsou podsedadlové plechy, někdy v létě jsem jedny uviděl na známém aukčním portálu. Na fotkách vypadaly nádherné v origo laku bez poškození, prostě top stav, tak sem si udělal radost a vydražil je za nemalé peníze abych trochu pohnul s kompletací mojí patinovky Panelky. Když za týden mi plechy přišly a já je rozbalil tak sem málem dostal infarkt Plechy nebyli v původním laku ale obroušené na plech a fouknuté červenou metalízou ve spreji, tak sem polkl vztek a šel je namontovat s tím že si je časem nalakuji ( samozdřejmě patinovka z nich už nebude) po namontování sem se zhrozil už ůplně, zjistil jsem že plechy jsou v přední části ustřiženy nůžkami na plech asi tak o 5cm, tedy mám 5cm mezeru mezi plechy a krytem karburátoru (zřejmě někdo v minulosti si chtěl ulehčit demontáž manžety sání tak ostříhal plechy). Samozdřejmě z fotek prodávajícího nešlo nic poznat a v popisu jen nápis ,, viz. foto" . Po tomto velkém zklamání sem na půl roku přestal se sháněním. Teď někdy na podzim když už mě po té dlouhé době přešel vztek sem se rozhodl že budu pokračovat abych stroj přece jen dal dokupy a hned se nenechal odradit. Tentokrát se mi zalíbil na stejném aukčním portálu levý výfuk. Na pravé straně mám výfuk jak nový ale na levé jak často bývá mám výfuk za ta léta se zničeným chromem od vytékající kyseliny z baterky co je umístěna nad výfukem. Výfuk co tedy byl nabízen na prodej byl v nádherném chromu jen špinavý, bylo mi divné že by to byl ještě origo, jak sem již psal pokaždé bývají poškozené od vytejkající kapaliny z baterky, tak sem prodejci podal dotaz zda-li se jedná o origo,a bylo mi odepsáno že skutečně je. Tak sem jej vydražil a těšil se jak budu mít oba výfuky v pěkném chromu, něž mi přišel tak sem ještě stihl koupit leštěnku na chromy Silichrom abych je oba pořádně vyčistil a vyleštil. Když mi dorazil balík a nesl jsem výfuk ještě zabalený tak v něm rachotily plechy a už jsem tušil že bude něco špatně ale utišoval jsem se že to bude asi jen vypadlá píšťala. Když jsem výfuk rozbalil a nahlédl dovnitř výfuku tak bylo vymalováno, píšťala uvnitř výfuku vůbec nebyla a všechny přepážky uvnitř byly ulámané a volně uvnitř lítaly. Bohužel výfuk není rozebiratelný tak přepážky už nelze uvnitř přivařit, musel by se rozříznout na půl zavařit přepážky a pak znovu celý svařit a samozdřejmě chrom už by byl na odpis. Tak tedy sem naletěl podruhé a veškeré pokračování v kompletaci mě na hodně hodně dlouho přešlo. A bych to uzavřel, nedalo mi to a před týdnem sem vydražil pěknou 6v cívku, doposud sem měl namontovanou 8v z pionýra. Cívka co mi přišla měla z boku proraženou díru, a na fokách prodávající jen nafotil tu pěknou stranu aby se prodala. Po namontování cívka sice funguje ale vytéká z ní olej co je uvnitř kolem vinutí. Jak tak to vidím asi dokončení kompletace bude cesta velmi trnitá, dnes jsou jen všude podvodníci a skládat motocykl po dílech není snadné. Celé jsem to sepsal kdyby chtěl někdo skládat motocykl po dílech jak se dnes nakupují díly.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Montáž Krytu karburátoru

    Tak sem zase o něco postoupil se sháněním dílů, podařilo se mi sehnat nepoškozený kryt karburátoru ale bohužel zatím nemohu sehnat matici pro uchycení, zatím namontována matice z 250tky kývačky kterou sem měl ve vlastníc

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 21.01.2017
    Uskutečněno: 21.01.2017
    Komentářů: 8x
  • Výměna pružinek kulisy řazení

    Motor po prvním rozjetí je v katastrofálním stavu, nedrží řadící páka ve střední poloze, komprese motoru je skoro nulová, motorem jde přez start páku otáčet velice lehce, špatně jde řadit, hlavně první rychlostní stupeň,

    Typ: Oprava
    Vloženo: 14.01.2017
    Uskutečněno: 14.01.2017


TOPlist