První Japan moto po mé Jawě a ČZ.Škoda,že jsem jí po renovaci prodal...Dnes by to byl krásný veterán.Snad má dobrého majitele,který se jí věnuje jako jsem jí dával já svůj čas...
První dojmy - Neuvěřitelná radost po x letech absence...Rodina,děti atd.atd.Ten,kdo jezdil na "pařezu"od 10let chápe...Měl jsem najezděno víc jak 100tis.km do 25let v jedné stopě a ta absence byla pak neskutečné dlouhá...Jawa,ČZ a možnosti,to si dnešní mladí motorkáři nedokáží představit.Ty krásné časy provoněné ricínovým olejem,úpravou motorů,výrobou kapotáží a doplňků mi nikdo nevezme.Hlavně jsme na silnici byli "sami".I když svezení bylo jaké bylo,tak to byla nádhera.
Recenze
Byl to lehký motocykl s dobrým "čtvercovým"dvoutaktním dvouválcovým motorem o výkonu 30 koní.Litá kola s přední kotoučovou brzdou a s 6 rychlostními stupni perfektně odstupňovanými.Na rozdíl o ČZ a Jawy byl motor dělen ve vodorovné rovině.Žádná "olejnička".Škoda,že naše české značky nedosáhly této propracovanosti...I přesto si našich značek vážím.Byli to mé první zkušenosti v jedné stopě a nikdy se na ně nedá zapomenou...
Měl jsem ji, vlastně dvě. Byla super rychlá a od 4 tisíc krásně táhla. Koupil bych si ji zpět, kdyby byla někde na prodej.
Pozdě bycha honit ... za stroj deset.