BMW K 1600 GT Jednoduše macek...
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS: důvod neuveden
První dojmy - první dojmy ? Neskutečný respekt ke 160 koním a 340 kg váhy, Ale po najetí pár kilometrů se vše změnilo v obrovské natěšení na další jízdu
Motorku bych doporučil pro - Pro mě :D
Recenze
Po přesednutí na černo modré GT je hned poznat rozdíl ve výčce a tvaru sedla. Užší tvar by mi nevadil, ale tím že jsem se posunul o osm centimetrů výš, mi najednou řídítka připadají nepřirozeně nízko. Asi bych měl sedět ve sportovním předklonu, ale to mi s celkovým vzhledem motorky nějak nejde dohromady. GT umožňuje na rozdíl od GTL nastavení výšky sedla, tak jej alespoň přesouvám do spodní polohy, která je o dva centimetry níž. Zvláštní pocit z umístění řídítek se tím částečně zmírní, ale stejně bych z hlediska jízdní polohy dal jednoznačně přednost sedlu GTL.
Dalším hmatatelným rozdílem u modelu GT jsou užší stupačky, ale jejich vliv na jízdní komfort bude ve srovnání se sedlem minimální, a kdyby mi někdy začaly vadit, dají se nahradit širšími z modelu GTL. Teď ale přichází na řadu podstatnější záležitost - zkouška funkce úzkého plexi. Standardně montovaný štít modelu GT je užší a má na horní hraně výřez ve tvaru V. Díky výřezu se dá lépe koukat přes vršek plexi i když je ve vyšší poloze, ale jaký vliv bude mít užší rozměr na turbolence? Rozjíždím GT s plexi v nejvyšší poloze po ranveji a po překročení stošedesátky čekám na známou herdu do zad. Ale nic se neděje. Ani když zrychlím ke dvěma stům km/h, turbolence zdaleka nedosahují takové razance, jako na GTL se širokým plexi. Úzký štít u mě jasně vyhrává.
Bohužel i tato motorka šla do světa, musela ustoupit většímu adventure, Albanii by terénem nedala.
Za respekt jasných deset to je už pěkný stroj
parádní ta modrá
Dobrá voľba jasných 10
desítka bezesporu, ale buď jsem neporozuměl nebo nevidím tu červenou...