Černožlutý sršeň mimo asfalt zabodne svoje žihadlo hluboko do Vašeho srdce.
První dojmy - Když si jako první motorku v životě po autoškole koupíte F 800 GS, tak počítejte, že Vám ni nepůjde vylézt bez štaflí, nepůjde se plynule rozjet díky cukavé jedničce a při každém brždění se budete bát přepadnutí přes řidítka jak se předek potápí. Ale jak tohle zvládnete a přijdete na chuť úžasnému dvouválci a hlavně jízdě mimo asfalt, čeká Vás láska!
Motorku bych doporučil pro - Pro mladé dobrodruhy, kteří chtějí i často jezdit mimo asfalt a nemají potřebu za dva dny přejet Evropu. A na každodenní ježdění do práce taky dobrý.
Doplňky na motorce - Padací rám, laděný výfuk od pana Akrapoviče, zvýšený nosič, vyhřívané hefty, rozšíření stojánku
Recenze
Chtěl jsem motorku ... nějakou abych s ní mohl vyrazit kdykoliv kamkoliv, nemusel se bát že mi spadne a aby měla velký faktor zábavy. A tahle žlutočerná potvora se mi děsně líbila, vypadala jako motorka, která mě doveze na konec světa a přitom s ní bude zábava i při vyjížďce za humna.
Podvozek je fajn, přední vidlice se děsně potápí, chtělo by to WP pruižiny a olej.
Motor je geniální, nádherně táhne nahoru odspodu, bohužel má nějaké mikrovibrace v určitém spektru otáček (cca kolem 4000), které nejsou při dlouhém cestování úplně přijemné - slezete po hodině z motorky a máte pocit, že Vaše ruce a nohy nejsou Vaše.
Spotřeba je 4,5 L ať ji honíte sebevíc, naprosto geniální.
Na silnici je motorka zábavná, vyšší stavba, přední 21 a potápějící se vidle neumožní v zatáčkách extra divočinu, ale pořád je motorka na cestovní enduro hodně agilní. A jak sjedet mimo silnici, čekají Vás super zážitky, ale budete muset zkrotit cukavou jedničku.
S motorkou se dá cestovat celkem dobře, ale 800km za dva dny do Alp je už pak všude po těle cítit. No a trochu na Vás fouká všude. No spíše hodně fouká.
moto pěkná, ikdyž neaktivní
Parádní brambora