renocar_unor

Vlastník faborsky
Vloženo 13.11.2016
Aktualizováno 26.1.2018

Jednoho dne jsem se zamiloval do těch nádhernej Scrambler výfuků a musel jsem si ho koupit.

Motorka koupena od Triumph Bratislava

První dojmy - Pěknej ale docela utlumenej zvuk, nádhernej design, solidní tah od spoda

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co milují svobodu, klasické stroje a sem tam chtějí zařádit v terénu.

Doplňky na motorce - TORC Triumph výfuky, OffRoad palivová mapa, padací rám, KN filtr, mřížka chladiče, Renthal Off Road řidítka, mřížka světlometu, 17z. pastorek, ...

To zrovna začínalo léto 2015 a já jsem to už prostě nemohl vydržet. Pořád jsem si představoval bezstarostný cestování na motorce s těma nejkrásnějšíma výfukama -
Triumph Scrambler, a tak jsem si ji nakonec musel koupit.

Od té doby využívám Scrambler na všechny účely a za prvních 12 měsíců jsem najel skoro 30 000 km. Dobré dodat, že bez jakékoli opravy kromě výměny pneumatik a servisních prohlídek.

Jak se mi podařilo najet tolik kilometrů?
Hned pár měsíců po koupi jssem motorku vzal na pracovní měsíční cestu do Anglie a Londýna, to byl velký zážitek. Pokud chcete, můžete si přečíst cestopis.

V Lednu tohoto roku jsem se pak přemístil dodávkou do Janova a pak už po vlastní ose + trajekty, jsem se dostal na 2 měsíce na Kanárské ostrovy, kde jsem dal motorce docela do těla ... haha. O cestě přes španělsko napsal cestopis, ale vřele doporučuji hlavně se podívat na to jak jsem si motorku užil na těch kanárech:

Ukázalo se, že Scrambler je spolehlivý společník na všechno. Na delší cestování (i když ten kufr, už jsem z něj sundal), na vyřizování do města, na kratší projížďku s holkou i do lehčího terénu. V terénu jsem najel fakt hodně kilometrů a je to super zábava!

Co se týče úprav a investic.
Na konci sezóny 2017 mám na motorce najeto zhruba 38 000 km. Pořídil jsem si originální Triumph OFF Road výfuky, které mají podobný typ zvuku jako origo, ale podstatně hlasitější. Fakt moc se mi líbí origo design, tak jsem proto nevolil Arrow nebo jinou koncovku. Také jsem si koupil přes Ebay mřížku chladiče, řidítka Renthal s hrazdičkou, padací rám (Triumph), KN Filtr a o zub menší pastorek, protože zrychlení na 900ccm pořád nebylo nějak ohromující. Vlastně pořád to není nějaká extra pila, ale jde opravdu spíše o emoce, kterých moto rozdává plné doušky -> překrásný design, brutální zvuk, určité schopnosti v terénu, ... Na novou sezónu jsem pořídil ještě progresivní přední pružiny a přemýšlím o jiných zadních tlumičích. Ty jsou opravdu slabou stránkou motorky.

Jsem moc rád, že Triumph nemá ABS, TCS apod., mám přecijen nejradši klasický motorky. Jak jsem psal v úvodu, momentálně mám najeto 30 000 km a kromě dvou prohlídek, benzínu a několika párů pneu nebylo potřeba nic řešit. Jo ty pneumatiky žere navzdory očekávání docela dost. Původní tam vydržely možná tak 4 000 km (předek byl samozřejmě ještě docela ok), tak jsem zkoušel různé: Contintental TKC 80 i TKC 70, Mitas E-07 a nejlepší výdrž měli asi ty 70ky, ale Mitas zase vyniká cenou.

No tak tolik můj popis. Doufám, že majitelům Scramblera nebo těm co o něm uvažují udělá radost. :)

Test nového Triumph Street Scramblera
Jak asi víte, v roce 2017 přišel na trh nový Triumph Street Scrambler s vodou chlazeným motorem a spoustou elektroniky (ride by wire, ABS, TCS, ...). Měl jsem tu možnost ho otestovat na Kanárských ostrovech a vznikl z toho vůbec první a hned velmi detailní video test. Mrkněte na to :)

Marty68
Marty68 napsal 20.01.21 v 13:43 10b.

Parádní motorka i popis, viděl jsem i videa...

Elzon
Elzon napsal 12.03.18 v 20:59 10b.

Díky moc za porovnání, výstižné, stručné a přesně to co jsem chtěl slyšet Možná i díky tobě jsem předchozí typ pořídil a jsem spokojen. To že je pořád co vylepšovat mne na tom vlastně baví. Jen tak dál

kubus182
kubus182 napsal 12.12.16 v 18:46 10b.

Moto využité na 100%

kadll
kadll napsal 20.11.16 v 22:51 10b.

krásný videa a jde vidět že si to užíváš

Rihard
Rihard napsal 20.11.16 v 19:12 10b.