Moje první zkušenost s tříválcem!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 N: ale stejný motor jako u bývalé R1 akorát jinak zpřevodovaný
KTM 1290 SuperDuke R: a KTM super ale také super cena!?
První dojmy - Po prvním svezení, přijemný zátah a dobrá ovladatelnost, slušný výkon, samozřejmě po Yamaze R1 2006 trochu koní a výkonu chybí, ale proto asi i změna stylu a typu mota (malinko zpomalit, v rámci sebezáchovy)
Doplňky na motorce - z doplňků je fajn přepákování PPtuning, jiné homologované světlo originál KTM, carbon kryt olejového chladiče, přední a zadní blatník, podsedlový díl, RD moto páčky, štelováky na vidle, padáky a další RD dílky. Laděný výfuk a komplet Airbrusch, žádný polep.
Recenze
Koupil jsem, protože jsem chtěl změnu a zkusit tříválec. Navíc, jak to u mně bývá, tak se mi v hlavě urodil nápad, jak moto upravit, dle mých představ a bylo rozhodnuto.
Zkušenosti jsou myslím velice příjemné, slušná porce výkonu, dobrá ovladatelnost, super brzdy( Brembo, to se dalo čekat). Jízda s baťůžkem velice dobrá a to i na delší vzdálenosti. Úložný prostor velice podobný supersportům(tak že prd), spotřeba normál (u mota nikdy moc nesleduju, je to věc pro zábavu). Servis trochu složitější, než u komerčnějších značek, ale žádná hrůza, spíš to nezná každý jouda, co dělá rádoby servis motorek(p. Řehák z Letohradu si s tím jako vždy poradil).
Motu i mně se nejvíce líbí v zatáčkách, ale na dlouhých rovinkách super zvuk, ale sneslo by to trochu výkonu navíc. Ale na druhou stranu, rovinky mně zase tak moc nebaví a kdyby mi šlo o maximálku, tak bych si nechal superbike.
Na cestování a zábavu si myslím, že super!
Paráda..
Luxusní krasavice a ten akrap musí dělat slušný dB!
super Anglan
Brutální barevná kombinace
Hodne pekna