Jedna z nejsilnějších a nejvíc okruhově orientovaných litrových silničních motorek. Maximální poslušnost stroje.
První dojmy - S výkonem 184 koní. Super zážitek na okruhu a ještě větší při delších jízdách po silnicích.. opravdu se vyřádíte. Najeto přes 20000 km, bez problémů. Pokud chcete opravdu silný stroj, Kawasaki Ninja ZX10R rozhodně patří na seznamu modelů, o kterých byste měli uvažovat. Průměrná spotřeba je 4,8, jezdím hodně svižně. Sic je silniční, zvládá nerovný terén s přehledem. Ve městě trochu šílím.. ale to snad každý, kdo má silnější moto.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo má zkušenosti se silnějším moto. Není vhodná pro začátečníky, nebo chytráky, co si chtějí něco dokázat.
Doplňky na motorce - Padáky, upravený výfuk - doporučuji, při předjíždění ať jste slyšet.
Recenze
Přemýšlím o záporech, zatím jsem žádné nenalezla.. Najeto přes 20000 km, bez problémů. Pokud chcete opravdu silný stroj, Kawasaki Ninja ZX10R rozhodně patří na seznamu modelů, o kterých byste měli uvažovat. Průměrná spotřeba je 4,8, jezdím hodně svižně. Sic je silniční, zvládá nerovný terén s přehledem. Ve městě trochu šílím.. ale to snad každý, kdo má silnější moto.
- S-KTRC: 5 stupňová kontrola trakce s gyroskopem Bosch IMU
- wheelie control pro maximální akceleraci s přizvednutým kolem
- elektronický plyn spolupracující s gyroskopem IMU a ECU
- 330mm brzdy Brembo M50 s asistentem při brzdění v zatáčce
- přední vidlice z WSBK s externí nádobkou
- kazetová převodovka
- KEBC: nastavitelné brzdění motorem
- KLCM: Launch Control
- ovousměrný Quick Shifter
- nastavitelný úhel řízení a kyvné vidlice
- KIBS: adaptivní ABS
Svody a koncovka výfuku z titanu, odolného vysokým teplotám, přispívají k vysokému výkonu, trvanlivosti, nízké hmotnosti a centralizaci hmoty. Navíc čtyřválec, který jsem si nechala doladit nabízí mnohem víc točivého momentu odspodu, ještě větší hlad po otáčkách díky lehčí klikové hřídeli. ZX-10R používá nejlepší brzdový systém: monoblokové třmeny Brembo M50, velké 330mm kotouče, radiální pumpu a opletené hadice.Dominantním prvkem je výborně viditelný otáčkoměr z LED diod s nastavitelným indikátorem řazení. Displej informuje o všech nových funkcí ZX-10R.
Až uvidím, tak uvěřím
to je nádhera a konečně někdo netvrdí, že ty silnice žerou 10l a jakou jezdí dýku