renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Streetfighter 848/s (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník JiříII.
Vloženo 17.10.2016
Aktualizováno 7.9.2023
Zobrazeno 2 173x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velmi dobrý jízdní vlastnosti,výkon.

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple: Určitě by byl taky dobrej.
Ducati Monster 1100: Podle mne snad nejhezčí moto,ale ještě jsem chtěl víc poníků.

První dojmy - Agresívní vzhled do kterého jsem,taknějak,musel dozrát.Když jsem SF poprvé před léty viděl,zaujal mne spíš Monster.Ne každá italka se mi líbí,některý jsou,nazval bych to,proporčně nevyvážený.Byť mají úžasný detaily,celek někdy pokulhává.Stretf.i Monster jsou však umělecké dílo. A ten bengál co jde z výfuků a střílení:-).Tak trochu výrobce podezírám,že při podřazování elektronika sama semtam uvolní pár kapek benzínu,aby to střílelo do výfuku.Efekt je to úžasnej,zkuste to někomu půjčit,jak se bude rozplívat.

Recenze

.Není malá,jak jsem četl od jiných majitelů.Rozvorem patří k nejdelším naháčům.Jsou motky i o téměř 10cm kratší(Je tu i opačný extrém Bmw800R)Asi proto je SF tak stabilní a jde to i bez tlumiče řízení.Ještě vyšší posez než na bejvalce.Překvapivě výkonná,rychlá.
Fároš byl pochopitelně jiná liga,ale od 2V jsem fakt tolik nečekal.Motka je oproti mé předchozí neskutečně úzká a snad v zatáčkách funguje líp než můj předchozí SBK.Proč SF?Chtěl jsem velký silný 2v Véčko,a bohužel žádná vošklivka mi nesmí do garáže.Ale že je to italka mě dost dlouho odrazovalo.
Jízda zpočátku překvapivě pohodlná,po delší době bolí rameno ze strnulé pozice(kdybych nesportoval a neživil se prací,určitě by nebolelo).Když už jsem musel na dálnici,je id.rychlost 145(mám výjimku),trochu si poposednout a vítr krásně nadzvedává.Dlouhodobě víc už nepříjemné.Na okrskách točí dobře,jen ten"voditel"by na sobě ještě mohl zapracovat.Při výjezdu na plnej na horizontu krásně stoupá na zadní,a mám pocit,že kontrola trakce za mě př.kolo zas jemně opatrně pokládá,jakmile se rozhodí otáčky.Pokud dáte trakci na 4,na prachu neprohrábnete.Ale úžasně jemně nastaveno,ani nevíte proč.Světlo v noci dobře svítí(jsem nečekal) jen je třeba přelepit kontrolku dálkových,bo oslňuje.Úložný prostor pod z.sedlem neexistuje,po odd.př.sedla jsem nastrkal do bočnic podsedla orig.kapsu s pár klíčema a knoty.Stejně jako ma mé předchozí motce,pneu ještě z krámu,ale ač prapodivně sjeté,jsou Pirelky lepší než Miche na Fároši.Co se motoru týče,po prvním projetí jsem nechápal že 850ccm dvouvál může takto pelášit.Se stoupajícími ot.nevadne a když už toho třeba moc nečekáš(kolem 9t.)ještě dálší příděl výkonu.No nevímnevím,jestli existuje v tomto objemu silnější 2v naháč.
Po více než roce si začínám na 2vál zvykat.Hodně tomu dopomohlo,na radu Petty,vpředu na sekundáru o zub méně.A nemusí se upravovat tachometr,měření rychlosti není závislé na převodech.
Po 20t.km seřízeny ventily,nová ložiska řízení-kuželíková(stará kuličková jsou poddimenzovaná,vymlácená a to jezdím lambádu).Nová řetězovka(řetěz jak kšandy,to jsem také nečekal)dán lepší DID ZVMX.Převod 14-42.Zkoušel jsem i 14-43 ale už moc pomalé a překvapivě zvedá spotřebu. Svíce,řemeny atd,atd.Vyhřívané gripy Yamaha(jsou asi nej,ale musí se dost upravit).Usb zásuvka a sekvenční blinkry M-Style(také hodně úprav).Pneu znovu Rosso Corsa,ale novější II.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Coffeeman
Coffeeman napsal 29.07.22 v 18:34 10b.

Parádní a hezky napsaný komentář, dík

JaarBass
JaarBass napsal 27.03.21 v 11:31 10b.

dorso
dorso napsal 26.05.19 v 09:43 10b.

Vidim, ze SF je idealni cestak. Jsem v tom za jedno

DoktorARO
DoktorARO napsal 17.08.17 v 09:19 10b.

Jestli cuká vymen To za hypermotarda :) nejlépe mojeho

Petta
Petta napsal 04.05.17 v 15:38 10b.

Dej 14 zubu dopredu..

Více komentářů



TOPlist