Zpět k VFR. Po předchozí Hondě CB1000R určitě pohodlnější. Zátah je sice od spodních otáček menší, ale cestování nad 120km/hod. je o dost příjemnější.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Přejít z kapoty na naháče Mě nějak po čase nenadchlo. Asi jsem byl moc rozhýčkaný z pohodlí z předchozího VFR. :-) Tak jsem se k němu vrátil zpět.
Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele
Doplňky na motorce - Moto jsem koupil v originál stavu a lehce jsem si ji upravil. Zadní čiré led světlo a sklíčka u předních blinkrů, ledkové žárovky v předních blinkrech, rukojeti (M-style), leštěné límce, střed zadního kola a svody, zatmavené plexi (MRA), Modré žárovky, polep víčka nádrže a brýlí.
Recenze
A udělal jsem dobře, protože tahle moto Mě přijde daleko praktičtější a pohodlnější i na delších cestách.
To chce zkusit a uvidíš. Cbčko je taková hračka. Lehce ovladatelná a do zatáček jde úplně sama, jenže to už není motorka na víkendový výlet s báglama
Já bych rád po 7 letech přešel z VFR na právě cb1000r...jsi mě i trochu vyděsil že přemýšlím špatným směrem
Dle popisu jsem se trochu bál cirkusu, pak jsem mrknul na fotky a povedlo se, fakt pěkný
Perfektní fotky...
modrá + strieborná = 10b