renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda PCX 150 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sali750
Vloženo 3.10.2016
Aktualizováno 22.10.2016
Zobrazeno 1 936x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Perfektní přibližovadlo do práce i na větší vzdálenosti, které jezdí skoro zadarmo.

Výška jezdce: 173 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda SH 125: Nelíbila se mi vzhledově a vadil mi malý úložný prostor

První dojmy - První dojmy byly vcelku dobré. Trošku mě překvapilo umístění přepínače blinkrů a klaksonu. Jsem zvyklý na jiné umístění.

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv, kdo potřebuje nenáročný skůtr na ježdění do města i mimo něj.

Doplňky na motorce - Výhřívané rukojeti, vyšší plexi, originál kufr Hodna

Recenze

Nakonec jsem si vybral PCX 150, protože se mi líbila jak vzhledově, tak i její jízdní vlastnosti. Na originálních pneumatikách je to tedy dost hazard, ale po přezutí na Michelin city grip, to mohu naklánět až na doraz.
Celkový posez je na skůtru dost příjemný a to i se spolujezdcem. Spolujezdec si tedy stěžuje na umístění opěrky na originálním kufru Honda. Prý to na hrbolech dost bolí.
Trošku mě mrzí, že tachometr je dost "ukecaný" omezovač je na na 113km/h, ale dle GPS je rychlost jen 103km/h. Systém start-stop funguje na výbornou a nemohu si ho vynachválit.
Spotřeba se pohybuje od cca 2,3l-2,55l/100km jezdím převážně mimo město, takže prakticky pořád pod hranicí omezovače. Ovladatelnost je na velice dobré úrovni. Skůtr se ovládá velmi lehce a ani po delší jízdě mě až na zadek nic nebolí. Ochrana proti větru v oblasti kolen by ale mohla být o něco lepší. Mám tam vyšší plexi a tak je horní polovina těla dobře chráněna.
Brzdy mají velice dobrý brzdný účinek i přes to, že je vzadu jen bubnová brzda.

Co se týká poruch, tak musím zaklepat, že žádná ještě nebyla. Skůtr má najeto 24tis km a bylo jen v záruce měněno ložisko a řemen variátoru.
Jediné co mě vadilo, bylo neustále samovolné otevírání sedla při jízdě. To jsem vyřešil rozebráním a propilováním dorazů.
Další co jsem musel řešit, je vypadávající zámek kufru. Opět jsem to musel celé rozdělat a vyřešit po svém.
Olej se mi nejvíce osvědčil Denicol SYN SCOOT 4T 5W40, do zadního převodu Hypoid od Denicolu. Tam je prakticky jednu co nalejete. Maže to tam jen ložisko :)
Oleje měním ne po doporučeném sservisním intervalu 8tis ale po 4tis km. Stojí to prd a skůtru to jedině prospěje. Filtr každých 8tis a ventily jsem kontroloval zatím vždy po 4tis, ale protože to ani nebylo potřeba, další kontrola bude až po 8tis.
Na skůtru bych uvítal větší nádrž. U tohoto modelu je jen 5,9l, nový model už má nádrž zvětšenou. Což samozřejmě závidím :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist