První velká motorka, se kterou jsem měl, po víc než patnácti letech, tu čest.
Posloužila výborně, hodně jsem se na ní naučil a to jak jezdit, tak opravovat.
S díky vrácena kamarádovi, snad v o něco lepším stavu, než mi ji půjčil.
Výška jezdce: 170 cm
První dojmy - Zanedbaná, hodně lidí jezdilo, málo servisovalo. Motor není záludný, podvozek hodně odpustí. Pro znovu-začátečníka snad ideální náčiní.
Recenze
Motorku mi dlouhodobě zapůjčil kamarád.
Rodiče mě v dětství málo tahali za uši, mám jen kousek přes metr sedmdesát a přesto došáhnu bezpečně na zem. Jako kancelářská krysa a odpůrce jakéhokoliv sportu nejsem žádný kulturista, přesto zvládám manipulaci s Yamahiznou bez problémů. Tím chci říct, že jsem ocenil nízkou výšku sedla a hmotnost.
Motor nemá tolik výkonu, abych ho nezvládl, na druhou stranu je ho dost na bezpečné předjíždění do kila. Brzdy nejsou zbytečně ostré, tím nechci říct, že by byly neúčinné. Podvozek je čitelný a dostatečně brzo mi dá najevo, že už stačilo. Jen při parkování a otáčení bych ocenil větší rejd. Batůžek občas vozím a neztěžuje si, tak to asi jde. Úložný prostor je minimální, vejde se lékárnička, zámek a nejnutnější nářadí. Spotřebu neřeším, motorku mám na hraní, a každá sranda něco stojí. Dobře, 17 l nádrž mi vydrží na necelých 300 km. Vzhledem k věku stroje, nejasného počtu najetých km, dlouhodobě zanedbávaného servisu a faktu, že motorka dlouho stála, je potřeba postupně zkontrolovat, seřídit a v některých případech i opravit, takřka všechno. Toto je ještě komplikováno tím, že motorka měla původně kolem světla spoustu plastů a přestavba nebyla provedena zrovna profesionálně.
Motorka, potažmo jezdec na ní, se cítí nejlíp na klikatých okreskách. Ve městě se jí taky líbí, a podvozek vstřebá i kostkovici. Na dlouhé cesty, navíc po dálnicích, to ale není. Je to přece naháč a tak na tom, už kolem kila, fakt fouká. Konstrukční řešení rámu a použité pláště vylučují dobrovolné používání stroje mimo zpevněné komunikace
\m/ 0_o \m/