Přijela "za mnou" po ose v roce 1984 z Manchesteru ( na sraz při 80.výročí
založení FIM ) do Pacova Dva roky jsem si užíval ten její bůvolí zátah
a pak začal renovovat, repasovat a upravovat na kafáče .
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - Netušil jsem, že když ji budu chtít mít přesně podle mých představ (a finančních možností!), bude to trvat celých 9 let. Bejvalka T350 šla do světa okruhových Klasiků naštěstí až v r. 2007 ... Přechod z T350 (samozřejmě taky 2T Suzuki ) r.v.1972 se 39 PS - 4kpm / 150kg na 250 (kafáč 220) kg a 82 PS - 9kpm s výfuky 3 - 3 a KN-filtry, byl famózní ((-: Nad moje očekávání se "kotel" projevil jako ochotný do zatáčení pomalého, rych lého i střídaček, zvlášť pak po přezutí na nové Micheliny A49 / M48 (z dnešního hladiska samozřejmě pravěk ) a bůvolí zátah podobný elektromotoru, prakticky bez "špičky", to byla radost sama ...
Motorku bych doporučil pro - Je to motocykl vhodný výhradně pro ortodoxní fandy (dnes už historických) dvoutaktů .
Doplňky na motorce - Padáky nebyly nikdy potřeba, ale vřele je doporučuji na všechny japonské klasiky .
Recenze
Byl to prostě další stupeň v řadě dvoutaktních Suzuki, které prošly garáží mou
a mých synů. Poplatná mojí silničářské minulosti byla i na GT750 radikální
řidítka Tommaselli přímo na teleskopech pod horními brejlemi, vyžadující vel-
kou pozornost při otáčení a manipulaci na stojanu. Kupodivu mohl zůstat i ten
hlavní, přesto že byly 2 výfuky na jedné straně. S originálním dvousedlem nebyl
pro tandemistu žádný problém absolvovat i delší trasy, tak jako řidič neměl
ruky od "clip - ons" zdecimované díky dobré ergonomii. Město bylo utrpením,
avšak na slušné silnici byl kafáč až neuvěřitelně mrštný - asi díky "galuskám"
jak vpředu (100/90), tak vzadu (120/90). Úložný prostor jedině v tankvaku plus
sedlových brašnách a spotřeba "poplatná" velkoobjemovému dvoutaktu - při
svižné jízdě "pouze" 7-8 lt , při "tahání" (bez spolujezdce!) 12 i více .
Holt daň "dvoutaktní extázi" ... Díly dosažitelné bez problémů dodnes, cenově
pochopitelně minimálně na úrovni dnešních motocyklů. Klikovka je tak říkajíc
"věčná", díky mazacímu systému Suzuki CCI, který jí maže čerpadlem jako
čtyřtakt a odstřikem z dolního ojničního ložiska pak píst .
Netroufám si tvrdit, že těžko už dnes hledat spolehlivého (!) servismana či opra-
váře motocyklů jako je např. GT750 a to přesto, že ta moje "bába" z r.1976 ne-
zazlobila za těch 28 let, co jsem ji měl, ani jednou
Přidávám tři videa, která se mohou hodit .
Potěšilo, kamaráde - cobych předstíral že ne ,
ALE víc mně těší, že na M.cz tu a tam praví bajkeři *zabloudí*
na nějakou stránku, co jsem vložil a to někdy i před léty ...
Ať Vám, myslím Tebe a Tvoji půvabnou tandemistku ,
vyjde bez pádů a poruch i další společná sezóna !
Ivan.
to nejde jinak
Jakápak ikona, Pawle
Jen jsem šel za svým srdcem, poté co jsem v roce 1970 v čs. časopise Svět motorů
přečetl tu zmínku o T350 , přátelé ze SOC GB se nadchli *projektem* společně
nazvaným *** První Suzuki pro okruhy ČSSR *** a kdyby se zde tenkrát nejezdila
coby nejvyšší kubatura 350ccm, *vybavili* by mně ojetinou půllitra T/GT 500 ...
V sezónách 1971-74 jsem jezdil na okruzích jižní Moravy ČZ175 a Jawa 350, jako
v té době naprostá většina z nás
No a později zase jen *to*, co dovolovala
vlastní(!) kapsa a rodina, když první kluk *přišel* v r.1969 a druhej 1975
Ivan je česká Suzuki ikona, děkujeme!
Byl to holt můj životní sen, uskutečněný *na poslední chvíli*
Ovšem když vzpomenu na můj zdravotní stav v roce, kdy jsem
*bábu* přivezl a porovnám s dneškem, zase moc krátká *chvíle*
to nebyla
NO A NAKONEC ZDE PÍŠU O RG500Gammě, namísto GT750 ...