Tohle jsem chtěl už nějakou dobu zkusit..proč je to tak oblíbený, proč na tom jezdí tolik lidí...
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XTZ 750 SuperTenere: Afra se mi líbí víc :)
První dojmy - No první dojmy byly jednoznačně pozitivní, jediný na co bylo potřeba si zvyknout bylo to jak mizí předek při brzdění.. ale co mě fakt překvapilo jak je motorka ovladatelná, jak podvozek žehlí ty naše český "super" silnice..
Recenze
Motorku jsem dovezl se Sejky1 z rakouska. Hrozně nás zajímalo jak se na tom jezdí, jak to funguje a tahle barevná kombinace + 1. rok výroby slavné Africy byla lákavá volba.
Motorka po dovozu dostala prvotní servis - olej, svíčky, filtry, ale stále to nebylo ono - v tom Rakousku nějakou dobu stála, tak byl komplet zasviněn karbec.. dal se vyčistit seřídit a jelo se na dovolenou do Francie :)
Rozhodnutí, že na ní pojede Sejky1 bylo celkem jednoduchý, protože se mu na jeho Tripla nic nevejde, a moc pohodlnej stroj na dálky to taky není. Já vyrazil na svém starém dobrém GSX 1100E.
Ale Africa nás celou cestu dost trápila - odcházelo CDIčko, což jsme zjistili opravdu pozdě :) no nakonec se přískokama po 2 a občas po 1 válci dostala až domů.
Klasický obrázek na dovolené:
Tady dostala nové zapalování od Ignitechu a šlape jak hodinky.
Na Africe nakonec najeto asi 26tis km a nedávno si našla nového majitele - projeli jsme spolu Bosnu, Rumunsko, Řecko, Alpské šotoliny.. teď přepustí místo něčemu novějšímu...
Tak CDI je opravdu bolest našich strojů :). Mám stejnou zkušenost cestou z Vysokých Tater. Abych dojel, tak jsem sundal podsedlový plast a vyndal CDI ven na bindr, aby se lépe chladilo. Dar od přítele Ignitecha vše vyřešil a Afra šlape jak hodinky. Ještě doporučuji vyměnit kontakty na palivovém čerpadle (750 Kč) a upravit kontakty na regulátoru dobíjení. Potom s tím můžeš objet svět na dvě vychcání :D. Jezdi a užívej
Moc pěkná, každý se musí otočit! Samozřejmě 10 bodů!
Parádní Afrika
Pár let jsem měl 750
10b