renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW K 1200 LT (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Dr.Kuku
Vloženo 21.8.2016
Aktualizováno 17.5.2021
Zobrazeno 5 844x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.3

Popis motorky


Novější model BMW K 1200 lt. Centrální el. stojan, centrální zamykání a alarm, ...

Více fotografii

Motorka koupena od Klívar dovoz Itálie - Pár závad nezjistitelných při koupi, nutnost odkapotovat.

Výška jezdce: 196 cm

První dojmy - Bude chtít celkovou kontrolu a asi i nějaké opravy.

Motorku bych doporučil pro - Když s ní nic není tak je to paráda. Najít servis za dobrou cenu a dobrou kvalitu je nesnadný úkol. Při sebemenší závadě nutno sundat šroubovanou kapotáž s velkým množstvím šroubků. Na předchozím LT jsem na drobnosti pořád jezdil.

Doplňky na motorce - Tank vak. Držák nápojů na řidítka. Velké nášlapy spolujezdce. Xenon. Centrál alarm na DO.

Recenze

Koupeno s navigací Garmin Zumo 550 nefunkční dobíjení vypálený konektor dokovací stanice. Koupil jsem novou navigaci Garmin Zumo 595 a předělal dokovací stanice. Navigaci po první cestě cca 600 km jsem musel reklamovat 6x se za cestu sama vypnula a při spojení s interkomem měla dlouhou proluku pro odpojení.
Po krátké době odešel motorek centrálního stojánku. Po rozdělání jsem objevil zbroušené uhlíky až po vodič. Nechal jsem upravit podobné uhlíky a doladit rotor.
Vše plně funkční za cena 550,- Kč. Nový motorek 24 tis. Kč cena z BMW .
Při cestě na Lipno mi 300 km od domova praskla hadička přední brzdy první za páčkou. Cesta domů jenom na zadní brzdu.
Originál Hadička 1829,-. Po koupi hadičky a rozdělaní celého předku motorky se mi povedlo zavzdušnit si ABS.
Současně jsem udělal výměnu olejů motor, převodovka a kardan.
Dnes už vím, že odvzdušňovat bez zapnutého klíčku a dolívat i kapalinu na ABS.
Pro jistotu jsem udělal i výměnu brzdné kapaliny DOT 4
Postup :




Dolévání kapaliny do ABS bez přípravku není žádná sranda, ale dá se dolévat i přímo pouze se musí opatrně s brzdou. K má nad dolévacím víčkem přední brzdy trubku rámu. Pozor na přelití.
Po sestavení jsem absolvoval projížďku cca 150 km mi praskla druhá hadička k přednímu kolu. Cena u BMW 2800,- a to je tam ještě jedna hadička na kterou jsem se neptal. Rozhodl jsem se řešit přední brzdy náhradou. Oslovil jsem PP Tuning cca 10 km od domu. Měli celozávodní dovolenou, ale majitel mi udělal panceřové hadičky na počkání. DOPORUČUJI. Cena za celý předek " h " přišel na 1400,-Kč.
Není to originál, ale brzdí mnohem lépe a snad i déle vydrží a hlavně bez čekání na BMW Brno Renocar.

Snad vše doladím, aby bylo vše Ok.
Kdyby to bylo v zimě tak by mě to tak neštvalo jak dělat opravy v sezoně

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
radim2
radim2 napsal 01.09.16 v 20:16

Jo, nic nejde přehrát

radim2
radim2 napsal 01.09.16 v 20:15 7b.

Teda to jsi si to vychytal

changes1
changes1 napsal 21.08.16 v 21:08 10b.

Škoda těch závad, jinak výborná motorka. Opravdové granturismo. Máloco je na cestování lepší. Ať slouží!
Ps. Výborně sepsané postřehy.

Dr.Kuku
Dr.Kuku napsal 21.08.16 v 19:38

Díky. Po doladění detailů bude snad i dobře sloužit.

pelito
pelito napsal 21.08.16 v 18:41 10b.

pěkný stroj

Více komentářů



TOPlist