renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 1000 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Wizardo
Vloženo 21.8.2016
Aktualizováno 21.8.2016
Zobrazeno 2 340x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.9

Popis motorky


Nedotknutelný a překrásný stroj jménem Kawasaki Z1000

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Z 750: Přemrštěná cena za ty koně
Suzuki GSR 750: Špatné brzdy a slabší motor

První dojmy - Naprosté monstrum na první pohled. Chladnokrevný pohled zepředu nenechá nikoho klidným. Po nastartování a ujetí prvních pár metrů se okamžitě váha 220 kg ztratí pod řídítky.

Motorku bych doporučil pro - Rozhodně pro někoho kdo hledá adrenalin, ale také pohodovou jízdu. Nedoporučuji na dlouhé cestování, ale spíše na blbnutí a kratší projížďky.

Doplňky na motorce - Doplňky na motorce jsou pouze značky rizoma
- Zrcátka
- Blinkry
- Padací protektory
- Nádobky na brzdovou kapalinu
- Kryty na řetěz, víčko olej atd..





Dále jsou to homologované výfuky IXIL







Karbonová folie



Recenze

Představuji vám svoji pátou motorku v řadě. Po Suzuki SV 650 jsem už chtěl něco víc zvrhlého a také živějšího. Né že by SVčko bylo špatné (motorově perfektní), ale hold chtělo to po 2 letech změnu.







Po dlouhém bádání a rozmýšlení jsem našel jednoho dne toho dle krasavce v inzerátu. Láska na první pohled… Chtěl jsem motorku, která půjde vidět a né každý ji má. Pak už jsem sehnal jen potřebný prachy a frčel jsem pro ni. Jsem
druhý majitel a seznamujeme se spolu už od Května.







První dojmy jsem popsal viz. výše, ale i tak mě zaujala celkovým provedením a zpracováním. O výkonu 102kW se nemá cenu bavit. Dostatečný výkon na naháče a zlobení, ale zase žádné vysoké rychlosti, kvůli větrnému štítku.
Po prvních kilometrech jsem věděl, že jsem se rozhodnul správně. Krásný zvuk z homologovaných laděných výfuků IXIL a skvělé jízdní vlastnosti. Díky speciálně uloženému tlumiči je většina váhy na předním kole, takže vám zadek stále uchcává a nebo se okamžitě zvedá. Bohužel tím pádem více žere gumy. Ale u takové motorky přece nebudu řešit gumy, když je jejich výdrž cca 4000-5000 km.

Zatím mám najeto kolem 4000 km, kdy jsem byl i na Slovensku a řeknu vám, že dál se na ní jet bez větrného štítku nedá. Na dálnici se stěží jede víc jak 130km/h po delší dobu. Proto uvažuji, že si buď koupím větrný štítek anebo zkrátka budu jezdit jen kolem komína.

Motorově je motorka ohromná, stále musím řadit a skvělý výkon od nízkých otáček. Naháč jak se patří. Na brzdy se můžu taky skvěle spolehnout. Spotřeba když jedu slušně se pohybuje okolo 5,5-6l na 100Km. Pokud na to šlápnu jsem o 1-2 litry výše. Úložný prostor velmi skromný sotva na doklady a piďi lékárničku. Na motorce jezdím občas i s přítelkyní, ale je to spíše zátěž než radost. Hold na nějaký motosrazy na prajzské to ale vydržím. Ovladatelnost je, ale opravdu perličkou na dortu, protože při jízdě nejde znám žádné chvění řídítek, kopání atd.. přesně dostávám ty informace, které potřebuji a také se na ni cítím velmi bezpečně.

Co se týče servisu, tak jsem zatím měnil při 20 000 km původní řetězovku za novou a vyměnil přední brzdové destičky + teď mě čeká nové pneu. Jinak úplně bez problémů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 11.07.17 v 00:34 10b.

radveee
radveee napsal 08.02.17 v 09:35 10b.

Krása

Rodgerman
Rodgerman napsal 27.08.16 v 07:24

Krásnej stroj a určitě má síly habaděj. Ale bez nějakého štítku nebo plexi nevím jestli se dá jezdit.

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph napsal 22.08.16 v 19:48 10b.

Tak tohle je parádní kousek. Ty barvy jsou fakt mazec.
Ať dělá jen radost.

MobyDick
MobyDick napsal 21.08.16 v 17:34 10b.

Krasna kawa ja volil model sx kvůli cestování.

Více komentářů



TOPlist